22.12.2012

Architekt w Top Secret

Sklepy Top Secret rozpoczną 2013 rok w nowej aranżacji. Ma to zwiększyć obroty franczyzobiorców.

Należąca do Grupy Redan sieć Top Secret zmienia aranżację swoich sklepów. Nowy wygląd jest efektem badań, które miały stworzyć optymalną powierzchnię sprzedaży i poprawić przychody sklepów.
- Głównym założeniem architektów Top Secret było dostosowanie aranżacji i klimatu wnętrza do oczekiwań klientów oraz zastosowanie nowych rozwiązań i, co ważne dla Grupy oraz naszych franczyzobiorców, utrzymanie kosztów adaptacji sklepów na poziome dotychczasowych realizacji otwarć. Zmiany uatrakcyjnią i ułatwią klientom dokonywanie zakupów, co naszym zdaniem wpłynie na zwiększenie obrotów poszczególnych placówek – mówi Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret.

Wnętrze sklepu Top Secret w nowej aranżacji.

Jednym z najważniejszych zastosowanych zabiegów projektowych jest odpowiednie użycie światła we wnętrzu, które dodaje przestrzeni. Poza wzmocnieniem ekspozycji aktualnego asortymentu, światło podkreśla również trójwymiarowość mebli oraz zmieniającą się fakturę białych ścian i sufitu.

Nowe sklepy Top Secret otwierane są w tej chwili przede wszystkim przez partnerów franczyzowych. Firma nie planuje zmian w działających już sklepach. Pod koniec 2012 roku zostały otwarte pierwsze sklepy w nowej aranżacji. Klienci mogą więc robić zakupy w nowych sklepach w Gorlicach, Gorzowie Wlkp, Szczytnie, Starachowicach, Pruszkowie, Kluczborku oraz w Kijowie.

Odświeżona aranżacja obejmuje zmiany w układzie funkcjonalnym sklepu oraz w jego wyglądzie. Powierzchnia sklepu została symbolicznie podzielona na mniejsze pomieszczenia przy użyciu ażurowych ścian. Wnętrze zostało utrzymane w jasnych i ciepłych kolorach a jego charakter podkreśla dodatkowo oświetlenie sklepu, które ma wzmocnić ekspozycję asortymentu. Za nowy wygląd sklepów odpowiedzialny jest zespół projektantów składający się z Moniki Augustyniak, Małgorzaty Skusiewicz oraz Igi Jareckiej.

(mak)