Fiero! Pizza wychodzi poza Łódź

W przygotowanym dla partnerów pakiecie znajduje się podręcznik operacyjny, wsparcie w zakresie wdrażania i realizacji wymogów sanitarnych (HACCP, GHP, GMP), szkolenia dla franczyzobiorców i ich pracowników, materiały reklamowe, udział w akcjach promocyjnych.
Środa
02.01.2013
Promocje okazują się jedynym skutecznym orężem pizzerii w walce o klienta.
 

- Trwa trudny okres dla gastronomii. Duża konkurencja, powstała jeszcze w czasach gastronomicznego boomu lat 2004–2008, sprawia, że przy obecnej, zdecydowanie gorszej sytuacji ekonomicznej restauracje i pizzerie muszą walczyć o klientów. Wysokie ceny produktów sprawiają, że chcąc zachować atrakcyjne ceny trzeba pracować na niższych marżach. Wszystko to jednak mobilizuje do wzmożonych działań promocyjnych i reklamowych, które przynoszą korzyści klientom – komentuje sytuację na rynku Mariola Pietrzko, współwłaścicielka Fiero! Pizza.

Pod logo Fiero! Pizza funkcjonuje 7 lokali – większość w Łodzi. Na razie tylko jeden z nich prowadzony jest przez franczyzobiorcę. W przyszłym roku mają powstać dwie kolejne restauracje na licencji. Fiero! Pizza serwuje 60 rodzajów włoskiego dania – na miejscu oraz na wynos. Uzupełnieniem oferty są sałatki, przekąski, desery i zestawy obiadowe. Inwestycja w restaurację Fiero! Pizza zamyka się w kwocie 70 tys. zł. Do tego dochodzi jeszcze jednorazowa opłata franczyzowa wynosząca 5 tys. zł. Co miesiąc partnerzy wpłacają na fundusz marketingowy 500 zł.

- Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami w większych miastach są duże osiedla, a także lokalizacje w pobliżu centrum miasta z dobrą komunikacją umożliwiającą realizację dostaw do klienta. Franczyzobiorców poszukujemy na terenie dużych miast w całej Polsce oraz niewielkich miast na terenie województwa łódzkiego i ościennych. Optymalna powierzchnia lokalu wynosi 130 m2 – mówi Mariola Pietrzko.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz