04.01.2013

Zaloguj się i zjedz

Mr Hamburger wprowadza do barów szybkiej obsługi nową linię dań oraz dostęp do WiFi.

Jedna z najstarszych polskich sieci franczyzowych istnieje od 1990 roku. W 17 lokalach Mr Hamburger zlokalizowanych na południu kraju klienci mogą zamawiać frytki, cheeseburgery, tortille, zapiekanki i skrzydełka.
- W minionym roku opracowaliśmy nową linie dań Polskie Smaki. W odmienionym menu znalazła się m.in. kanapka z wołowiną grillowaną bezpośrednio przed podaniem. Nowością tej linii jest Mr Hot Dog. Innym przedsięwzięciem jest wprowadzenie w pierwszym kwartale 2013 roku darmowego bezprzewodowego internetu w restauracjach salą jadalną oraz umożliwienie klientom płacenia kartami kredytowymi w całej sieci – zapowiada Dariusz Kozorowski, manager ds. rozwoju sieci i franczyzy Mr Hamburger.

Zdjęcie punktu systemu Mr Hamburger

Właściciel licencji udziela wsparcia w uzyskaniu pozwoleń do prowadzenia działalności gastronomicznej. Zakup mebli i urządzeń gastronomicznych odbywa się na preferencyjnych warunkach. Przedsiębiorca ma może skorzystać z kredytu kupieckiego na zatowarowanie.

Do końca 2013 roku sieć chce skoncentrować się na otwarciach barów w województwie śląskim, opolskim i małopolskim. Ma wtedy powstać 10 nowych punktów. W najbliższym czasie ruszą fast foody w Pszczynie i Wiśle. Franczyzodawca preferuje lokale z witryną, najlepiej bez schodów, z możliwością wystawienia ogródka, które znajdują się przy głównych ulicach handlowych, w galeriach handlowych, a także obok stacji benzynowych, przy autostradach, drogach krajowych i ekspresowych.

- Koszty inwestycji są uzależnione od wielkości, stanu technicznego, początkowego przeznaczenia lokalu. Szacujemy je na około 90 tys. zł. Wycena dotyczy aranżacji lokalu o powierzchni całkowitej około 80 m2 z wydzieloną, klimatyzowaną salą jadalną. Wspomniana kwota zawiera również umeblowanie restauracji, sprzęt gastronomiczny, koszt projektu oraz sprzęt IT i nagłaśniający – wymienia Dariusz Kozorowski.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0