Fast food w odwrocie
Styczeń to czas noworocznych postanowień – często również tych dotyczących zrzucenia zbędnych kilogramów i zmiany trybu życia na zdrowszy. Czy odbija się to na sprzedaży w punktach Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar?
Ruch w naszych barach zwiększa się już w okresie przedświątecznym, ponieważ wśród klientów odwiedzających wówczas centra handlowe jest coraz więcej osób, które nawet w tym gorączkowym okresie nie zapominają o zdrowym odżywianiu. Poza tym nasze produkty - sałatki, panini, tortille i cenione od lat naturalne koktajle nie tylko doskonale wpływają na stan zdrowia, ale są przede wszystkim smaczne. Faktem jest jednak, że noworoczne postanowienia wyraźnie wpływają na wzrost sprzedaży w naszych barach. Jest to moment, w którym staramy się zmienić styl życia na lepszy, bardziej świadomy i zdrowszy, lub po prostu pragniemy schudnąć po świątecznym obżarstwie.
Czy Polacy wykazują rosnącą świadomość w zakresie zdrowego żywienia? W foodcourtach często obserwuje się sytuację, w której do fast-foodowych marek ustawiają się kolejki, a w pozostałe punkty raczej nie narzekają na nadmiar klientów. Czy to się z czasem zmieni?
Tendencja jest bardzo wyraźna, co dostrzegają także fast-foodowi potentaci wprowadzając do swojego menu coraz więcej zdrowych produktów i starając się zmieniać swój wizerunek na bardziej prozdrowotny. Rzeczywiście największe kolejki są przed punktami wielkich międzynarodowych firm, ale jako nowa marka w tym towarzystwie absolutnie nie mamy powodów do narzekań. Podstawą naszego sukcesu jest lojalność klientów, którzy już po pierwszej wizycie w naszym barze przekonują się do walorów smakowych i efektów zdrowotnych produktów Dr Bardadyn i wracają, a także propagują naszą propozycję zdrowego stylu życia w swoim otoczeniu. Sprzyja temu jej kompleksowość. Poza dostępnymi na miejscu świeżymi sałatkami, kanapkami i koktajlami w naszych barach można zamawiać dostawy gotowych diet do domu lub biura, które od kilku lat są przez nas realizowane w usłudze cateringu dietetycznego w największych miastach kraju. W barach można uzyskać informacje o organizowanych przez nas wczasach odchudzających i profesjonalnych jadłospisach, które umożliwiają kontynuację wybranej diety, na przykład odchudzającej, w domu. Oferujemy materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania w postaci ulotek i interesujących prezentacji na zainstalowanych w naszych barach ekranach. Dostępne są także w sprzedaży bestsellerowe książki Dr Marka Bardadyna, na których opiera się cała nasza oferta.
Marka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar to nie tylko biznes, ale i określony styl życia. Czy w związku z tym zwracacie uwagę, czy franczyzobiorcy mają podobne poglądy na kwestie związane ze sposobem odżywiania? Czym charakteryzuje się wymarzony franczyzobiorca marki?
Formalnie nie stawiamy takiego wymogu, ale dotychczas tak się składa, że wszyscy nasi franczyzobiorcy mogą być reklamą swoich barów. Jedni dzięki temu, że widać iż od dawna dbają o własną sylwetkę i zdrowie, inni bo dzięki spotkaniu z nami postanowili zmienić swój styl życia na zdrowszy i obecnie mogą już pochwalić się przed swoimi klientami efektami stosowania naszej diety i produktów. Nasz wymarzony franczyzobiorca to właśnie osoba, której cele biznesowe łączą się z zainteresowaniami i chęcią propagowania zdrowego stylu życia.
Pod koniec ubiegłego roku Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar powiększył sieć o dwa bary i liczy ich obecnie cztery. Ile otwarć planowanych jest w 2013 roku i gdzie można się ich spodziewać?
Kolejny lokal zostanie wkrótce otwarty w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie. Bardzo poważnie podchodzimy do każdego kolejnego otwarcia starając się zapewnić najwyższe standardy jakości, dlatego nie spieszymy się zbytnio i jeśli w 2013 roku otworzymy w Polsce pięć lokali, to będziemy zadowoleni. Mamy też konkretne plany rozwoju sieci w innych krajach gdzie metoda Dr Bardadyna jest najbardziej popularna, ale ze szczegółami na ten temat zaczekajmy do czasu uruchomienia pierwszego zagranicznego punktu Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali