14.01.2013

Biesiada w tawernie

7th Street Bar & Grill zacznie rok z pięcioma lokalami. Największy z nich będzie liczył 300 m2.

Plan otwarć na rok 2013 zakłada powiększenie sieci 7th Street Bar & Grill przynajmniej o 15 nowych lokali. W styczniu zostanie otwarty bar w pobliżu warszawskiego centrum handlowego Promenada. W lutym dołączą do niego punkty we Wrocławiu, Poznaniu i Pruszkowie.
- Największym wyzwaniem, i jednocześnie wizytówką sieci, będzie lokal w Poznaniu. Jest to dwupoziomowa tawerna o powierzchni konsumpcyjnej prawie 300 m2 zlokalizowana na terenie starego miasta. Bar wyposażony będzie w stylowe wnętrza składające się z kilku sal, które już przed remontem stwarzały doskonały klimat do spotkań towarzyskich i biesiad rodzinnych – wyjaśnia Łukasz Błażejewski, odpowiedzialny za rozwój sieci 7th Street Bar & Grill.

kolaż 7th Street

7th Street Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej.

Restauracja 7 th Street Bar & Grill serwuje dania kuchni amerykańskiej. W lokalu może być wprowadzona obsługa kelnerska i zastawa stołowa. Inny format baru to samoobsługowy lokal z daniami podawanymi w jednorazowych opakowaniach.

- Własną restaurację z pełnym wyposażeniem można otworzyć dysponując kwotą ok. 80 tys. zł. Dodatkowo 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia, m.in. urządzenia kuchenne, ekspres do kawy, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą – wymienia Łukasz Błażejewski.

(mak)