Canappka w rozmiarze S i XL

Bary Canappka powinny mieć 80-120 m2 powierzchni, z których minimum 60 m2 zajmie sala sprzedaży. Do otwarcia punktu w formacie expres wystarczy lokal o powierzchni 20-30 m2.
Piątek
18.01.2013
Bary serwujące przygotowane na miejscu kanapki sprawdzą się w okolicy dużej liczby szkół i firm.
 

Bary z logo Canappka specjalizują się w przygotowaniu i sprzedaży kanapek przygotowywanych na miejscu. Z oferty śniadaniowej i lunchowej mogą skorzystać na razie mieszkańcy Poznania i Wrocławia. Do pięciu działających w sieci lokali w tym roku mają dołączyć cztery kolejne, między innymi w Warszawie i Krakowie. Kanapki robione są zawsze w dniu sprzedaży, często na oczach klienta samodzielnie dobierającego świeże i naturalne składniki.

- Biznes sprawdza się w lokalach położonych w miejscach o dużym ruchu pieszym i kołowym z dostępem do parkingu. Najlepsze są okolice szkół, uczelni wyższych instytucji, biurowców i innych dużych zakładów pracy, czyli wszędzie tam, gdzie przebywają potencjalni klienci naszych barów. Najwyższe obroty uzyskiwane są od września do czerwca, w godzinach otwarcia szkół i firm – mówi Łukasz Borek, dyrektor zarządzający Canappka Sandwich Bar.

Na otwarcie baru z kanapkami potrzebujemy 180 tys. zł, 20 tys. zł kosztuje licencja na biznes. Opłata miesięczna pobierana przez franczyzodawcę wynosi 4 proc. obrotu, a marketingowa – 2 proc. Franczyzobiorcy otrzymują od właściciela licencji oprogramowanie, projekt lokalu, materiały marketingowe i wizualizacyjne, doradztwo w trakcie adaptowania pomieszczeń pod bar oraz pomoc w uzyskaniu zezwoleń do jego otwarcia. Bary Canappka powinny mieć 80-120 m2 powierzchni, z których minimum 60 m2 zajmie sala sprzedaży. Do otwarcia punktu w formacie expres wystarczy lokal o powierzchni 20-30 m2.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz