23.01.2013

Partner z porównywarką

Za pomocą porównywarki cenowej agenci CUK mogą sprawdzić ofertę 20 towarzystw ubezpieczeniowych.

W multiagencji CUK Ubezpieczenia klient może porównać ceny polis OC i AC 20 towarzystw ubezpieczeniowych oraz zakupić je na miejscu. Pod wspólnym logo działa obecnie 60 placówek franczyzowych oraz 29 własnych. Niektórzy partnerzy sieci, zadowoleni z dotychczasowej współpracy, otwierają kolejne agencje.
- Chcemy otwierać kolejne biura w miastach, w których nie powstała jeszcze nasza placówka. Interesują nas szczególnie miejscowości powyżej 10 tys. mieszkańców - mówi Łukasz Lenkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci partnerskiej CUK Ubezpieczenia. - Dążymy do sytuacji, w której multiagencja CUK będzie znajdować się w każdym mieście powiatowym.

Agencja CUK Ubezpieczenia w Bydgoszczy.

Dzięki autorskiemu programowi, porównanie ofert polis różnych towarzystw ubezpieczeniowych zajmuje 2 minuty. Następnie klient otrzymuje zestawienie cen na jednej stronie A4.

Własną agencję ubezpieczeń można otworzyć już za 15 tys. zł. Kwota ta wystarcza na wykonanie aranżacji i wyposażenie lokalu w niezbędny sprzęt biurowy i komputerowy. Franczyzobiorca nie musi uiszczać opłaty licencyjnej, za to powinien być przygotowany na dofinansowywanie działalności przez okres nawet kilkunastu miesięcy. Wynika to z faktu, iż agencja ubezpieczeń to biznes długofalowy, polegający na systematycznym budowaniu portfela klientów.

Przedsiębiorca, podejmując współpracę z CUK Ubezpieczenia, otrzymuje pakiet szkoleń, materiały marketingowe, autorski program do wyliczania składek oraz dostęp do całej oferty sieci. Może także liczyć na wsparcie franczyzodawcy w przygotowaniach do otwarcia własnej agencji, jak i już podczas jej funkcjonowania. Głównym zadaniem partnera jest pozyskiwanie nowych klientów, natomiast proces rozliczeń i ewidencji polis obsługuje centrala.

- Ubezpieczenia to branża, która w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Poprzez wzrost zamożności społeczeństwa, przybywa przedmiotów o dużej wartości. W ślad za tym, rośnie świadomość klientów, którzy chcą zabezpieczyć swoje mienie od nieprzewidzianych zdarzeń losowych – puentuje Lenkiewicz.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora