31.01.2013

McDonald’s zakodowany

Na opakowaniach, obok logo McD, pojawią się kody z informacjami na temat wartości odżywczych.

Już wkrótce we wszystkich restauracjach McDonald's pojawią się opakowania z kodami QR (ang. quick response). Klient po zeskanowaniu kodu przy pomocy urządzeń mobilnych, np. telefonu komórkowego, otrzyma informacje na temat wartości odżywczych posiłków.

McDonalds Blue City Fot. McDonald's Polska

Do końca 2013 roku nowe opakowania pojawią się we wszystkich lokalach McDonald’s na świecie.

– Klienci chcą wiedzieć więcej na temat żywności, którą spożywają. Robimy wszystko, żeby im to ułatwić. Dzięki nowym opakowaniom mają informacje w zasięgu ręki – mówi Kevin Newell, dyrektor ds. marki McDonald's.

W projektach nowych opakowań koncern uwzględnił sugestie klientów i konsultował rozwiązania z grupą niezależnych ekspertów ds. zdrowego żywienia, zdrowia publicznego i fitness. Na razie nowe opakowania pojawiły się w amerykańskich restauracjach McDonald's, do końca 2013 roku będą sukcesywnie wprowadzane w lokalach „Złotych Łuków” na całym świecie.

(awh)