07.02.2013

Biznes dla zapaleńców

Franczyzobiorcy sprzedający eko-ognisko szukają klientów wśród właścicieli pieców, kominków i fanów grillowania.

BBTB Group jest producentem i dystrybutorem przyjaznego dla środowiska produktu eko-ognisko, który ułatwia rozpalanie kotła z nadmuchem mechanicznym, kominka, grilla oraz ogniska. Produkt składa się z przyjaznych dla środowiska komponentów – drewienek z suchego drewna, trocin, małej ilości wosku parafinowego w czystej postaci oraz tektury. Firma poszukuje partnerów, którzy zajmą się dystrybucją produktu. W tej chwili sprzedażą eko-ogniska zajmuje się już 4 przedsiębiorców.
- Eko-ognisko to produkt składany ręcznie. Franczyzobiorca otrzymujący od nas gotowe komponenty, które musi za pomocą odpowiedniego oprzyrządowania złożyć, a następnie spakować. Szkolimy partnerów nie tylko pod kątem składania eko-ogniska i foliowania opakowań zbiorczych, ale także prezentujemy sposoby i kanały sprzedaży - mówi Artur Olejniczak z BBTB Group Sp. z o.o.

Rozpałka eko-ognisko Fot. BBTB Group

Cena eko-ogniska w detalu to 12 zł za 6 szt. Inwestycja w biznes wynosi 25 tys. zł. Większa część tej kwoty przeznaczona jest na zakup maszyny do zgrzewania folią termokurczliwą, oprzyrządowanie do składania, materiały promocyjne oraz komponenty do produkcji.

Do złożenia eko-ogniska nie potrzeba dużo miejsca, dlatego doskonale nadaje się do pracy chałupniczej. Franczyzobiorcy otrzymują gotowe komponenty, które następnie należy złożyć w całość. Eko-ogniska wykonane są zgodnie z przedstawionym w książce standardów sposobem montażu. Franczyzodawca zobowiązuje się do prowadzenia działań reklamowych. W tym celu firma drukuje ulotki, plakaty, wizytówki. Posiada również własny kanał filmowy w serwisie YouTube oraz profil na Facebooku. Dodatkowo BBTB Group planuje udział w targach oraz eventach w trakcie rozpoczynającego się wiosną sezonu grillowego.

- Kluczem do sukcesu naszego partnera jest sprzedaż. Zważywszy na potencjał rynku i masę grillujących, czy też rozpalających w kotle i kominku Europejczyków, liczba potencjalnych klientów jest nieograniczona. Produkt eko-ognisko jest całkowicie nowy. Oczywiście łatwiej będzie współpracować komuś, kto już posiada sieć dystrybucji, na przykład otwarte kanały sprzedaży na zagranicę, ale przykład jednego z naszych partnerów pokazuje, że rozpoczęcie działalności w biznesie od zera również jest możliwe - dodaje Artur Olejniczak.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0