10.02.2013

Franczyza z Podkarpacia zmienia oblicze

Po 13 latach istnienia sieci Hitpol jej sklepy spożywcze zmieniają swój wygląd.

Odświeżony wygląd sklepów Hitpol ma być nowoczesny, ale jednocześnie rodzinny, a klient ma się w nim czuć komfortowo i bezpiecznie. Taka jest główna idea, która przyświeca właścicielom działającej głównie na Podkarpaciu i w Małopolsce sieci sklepów spożywczych Hitpol. Firma Hitpol powstała w 2000 roku, a dziś sieć liczy 115 placówek franczyzowych.

Nowy wygląd sklepów Hitpol.

Do końca 2013 ma się zakończyć retusz poszczególnych działów sklepów Hitpol, Nowy wygląd dostaną m.in. dział mięsno-wędliniarski, alkoholowy oraz owoców i warzyw.

- Chcemy udoskonalić zewnętrzny i wewnętrzny wygląd naszych sklepów – mówi Justyna Krężołek, właścicielka sieci Hitpol. - Chcemy w ten sposób stworzyć sklep przyjazny dla klienta, w którym będzie można łatwo robić zakupy i po którym przyjemnie będzie się poruszać.

Zmiany wprowadzane są w sieci systematycznie. Na razie zakończony został etap odświeżenia zewnętrznego obrandowania sklepu. Nowy wygląd mają już wszystkie punkty, które dołączyły do sieci Hitpol od listopada ubiegłego roku. Odświeżona wizualizacja obejmuje przede wszystkim wnętrze sklepu. Do końca 2013 ma się zakończyć retusz poszczególnych działów sklepów, które zostaną wzbogacone o tablice branżowe ze zdjęciem i zachęcającym do zakupu hasłem. Nowy wygląd dostaną m.in. dział mięsno-wędliniarski, alkoholowy oraz owoców i warzyw. W dalszej kolejności zostanie również zmieniona strefa przy kasach.

(mak)