19.02.2013

Nowa stylizacja Affinage

Dystrybutor kosmetyków postanowił otwierać własne salony fryzjerskie.

Firma Affinage zajmuje się w Polsce dystrybucją kosmetyków tej brytyjskiej marki wśród salonów i szkół fryzjerskich. W tym roku firma postanowiła poszerzyć "sferę" swoich wpływów i uruchomić sieć salonów fryzjerskich, w których stosowane będą wyłącznie kosmetyki Affinage. Sieć liczy już cztery placówki franczyzowe Affinage Elite.

salon fryzjerski Affinage Elite

Salony fryzjerskie Affinage Elite działają na powierzchni 50 m2.

- Nasz nowy koncept jest skierowany zarówno do salonów, które już działają na rynku i chciałyby podnieść poziom świadczonych usług, jak i do osób, które chciałyby prowadzić salon fryzjerski, ale boją się zrobić to samodzielnie, bo nie znają rynku. Wchodząc do sieci Affinage otrzymują od nas sprawdzone metody prowadzenia salonu fryzjerskiego. Franczyzobiorcy oraz ich pracownicy przejdą również szkolenie – wylicza Dominika Bączkiewicz, właścicielka sieci Affinage.

Przyszły franczyzobiorca Affinage Elite musi dysponować środkami finansowymi, które pozwolą mu wyposażyć salon fryzjerski o powierzchni ok. 50 m2 zgodnie z wymogami sieci. Na przystosowanie jednego stanowiska fryzjerskiego trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł.
- Nie rezygnujemy z rozwoju sieci Affinage Salon Professional – to oferta skierowana do osób posiadających większe środki finansowe i chcą zajmować się sprzedażą kosmetyków naszej marki obsługujący przy tym również salony Elite – mówi Dominika Bączkiewicz.

(mak)