04.07.2017

Logo eurobank eurobank - prezentacja systemu

Na bank dobry biznes

Eurobank działa na polskim rynku od września 2003 roku. Od lipca 2005 jego właścicielem jest francuska grupa Societe Generale. Od marca 2007 eurobank systematycznie rozwija sieć swoich placówek poprzez otwieranie oddziałów partnerskich w formule placówek franczyzowych. Obecnie jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje lokalizacji placówki. Poszukujemy Partnerów we wszystkich miejscowościach powyżej 8 tys. Możliwe jest otwarcie placówki w małych miejscowościach oraz największych miastach w Polsce, jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź inne. Dopuszczamy lokalizację placówek partnerskich w miastach, gdzie istnieją już placówki własne.

Wszystkie placówki franczyzowe działają pod logo eurobank partner, z użyciem standardowych wizualizacji i materiałów promocyjno-informacyjnych. Placówki franczyzowe prowadzą sprzedaż produktów oferowanych przez Bank (z wyłączeniem funduszy inwestycyjnych i produktów strukturyzowanych). Oferta obejmuje m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty kredytowe i płatnicze, lokaty terminowe, wpłaty i wypłaty gotówkowe, rachunki osobiste, przelewy, przelewy do ZUS i US. Aktualne materiały promocyjne są dostępne dla Placówek partnerskich na równi z placówkami własnymi banku przez co obie sieci sprzedaży korzystają z tego samego wsparcia marketingowego.

Zapraszamy do przystąpienia do naszego systemu

  • Jednostki własne: 265
  • Jednostki partnerskie: 225

ludzie w placówce eurobanku

Wsparcie dla partnera

Największymi atutami systemu partnerskiego eurobanku są:

  • silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
  • wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową;
  • oferta produktowa jednolita z siecią własną banku i pełna funkcjonalność w obsłudze Klienta;
  • brak opłaty wstępnej za przystąpienie do systemu;
  • niski koszt otwarcia placówki dwustanowiskowej;
  • budżet 12 tysięcy zł. na otwarcie placówki
  • dostęp do licznej grupy klientów;
  • bezpieczeństwo – bank gwarantuje Partnerowi system wynagrodzeń dostosowany do zmieniających się warunków rynkowych i oferty produktowej, a w pierwszym okresie działalności placówki franczyzowej - wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży;
  • jednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
  • stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem oferty, dostępności produktów, organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach jak placówki własne banku;
  • kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w regionie, infolinia produktowa, infolinia techniczna oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy);
  • wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do wszelkich materiałów promocyjnych dostępnych w banku;
  • 6 tysięcy zł. wsparcia reklamowego i marketingowego.

Bank udziela finansowego wsparcia w wysokości:

12 tyś zł -wszystkim Partnerom którzy otworzą nową Placówkę franczyzową Euro Bank S.A.Podstawą wypłaty dofinansowania jest zawarcie Umowy Agnencyjnej z Bankiem. Otrzymane dofinansowanie nie podlega zwrotowi, pod warunkiem, że żadna ze stron nie rozwiąże ani nie wypowie Umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.

6 tyś zł - wszystkim Partnerom, którzy otworzą Placówkę w miejscowości, gdzie dotychczas nie było żadnej Placówki Euro Bank S.A., do wykrzystania w ciągu 6 miesięcy od dnia otwarcia Placówki na cele marketingowe określone w Umowie.

Szczegóły nawiązania współpracy oraz otrzymania wsparcia finansowego dostępne są w Departamencie Sprzedaży Sieci Franczyzowej pod numerem telefonu +48 (71) 795 55 00.

Przewidywana suma inwestycji

Partner pokrywa koszty inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej.

Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki partnera na:

  • dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki; koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu;
  • wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, alarmy, urządzenia biurowe (faks, telefon, niszczarka, liczarka).

Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską to ok. 37 tys. zł. Kwota ta uwzględnia wydatki na wyposażenie placówki (meble, sejf, wizualizacja).

Bank partycypuje w kosztach inwestycji agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.

Eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!

Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników)

Źródła dochodów Agenta:

  • produkty kredytowe (pożyczki gotówkowe) – wynagrodzenie prowizyjne
  • produkty bankowe (konta osobiste, karty kredytowe, limity w rachunku)
  • produkty hipoteczne – wynagrodzenie prowizyjne
  • produkty depozytowe – wynagrodzenie prowizyjne
  • produkty rozliczeniowe – część opłat pobieranych od klientów
  • wskaźniki jakościowe
  • możliwość powiększenia prowizji nawet o 25% z tytułu bonusów za realizację celów wartościowych i Jeśli masz inne propozycje w miastach pomiędzy 10 a 25 tysięcy mieszkańców– prześlij je nam - a my je przeanalizujemy.

Jeśli masz inne propozycje w miastach powyżej 8 tysięcy mieszkańców - prześlij je nam, a my je przeanalizujemy.

Podstawowe wymagania sieci

Standardy lokalu pod placówkę agencyjną eurobanku:

  • rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej, (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy;
  • wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki agencyjnej eurobanku to min. 36 m2 sali sprzedaży, dla miast12 tys. mieszkańców dopuszczamy lokale ok. 26-28m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze);
  • wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, od podwórka);
  • witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat;
  • jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej;
  • pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.

Jeżeli jesteś zainteresowana/y otwarciem własnej placówki franczyzowej, pozostaw swoje zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktu, dostępnego na stronie www.eurobankpartner.pl lub na portalu franchising.pl. W zgłoszeniu podaj swoje imię i nazwisko, tel. kontaktowy oraz miejscowość / województwo, w której /(którym) chciał(a)byś otworzyć oddział pod marką "eurobank"). lub prześlij nam swoje dane z danymi lokalizacji na adres dystr.fr@eurobank.pl

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł