24.02.2013

Do Paryża po znaną markę

Już w marcu prawie pół tysiąca wystawców zaprezentuje swój biznes na licencji na Franchise Expo Paris.

Franchise Expo Paris to największa tego typu impreza w Europie. Wystarczy powiedzieć, że w jednym miejscu w Paryżu w dniach 24–27 marca 2013 pojawi się prawie pół tysiąca wystawców, wobec działających w Polsce ok. 750 konceptów franczyzowych. Dla przedsiębiorców z naszego kraju to szansa na zakup licencji na biznes, który jeszcze nie dotarł do Polski. Francuskie targi mają charakter międzynarodowy, co oznacza, że obok rodzimych marek, obecne są także w firmy z zagranicy. Wśród wystawców dominują firmy z branży gastronomicznej i odzieżowej, co nie dziwi biorąc pod uwagę fakt, że Paryż uchodzi za światową stolicę mody.

Targi Franchise Expo Paris 2012.

Franchise Expo Paris odbywa się regularnie od ponad 30 lat. Część targów stanowi cykl konferencji oraz szkoleń poświęconych franczyzie, które poprowadzą eksperci z firm doradczych.

32. edycja paryskich targów odbędzie się na powierzchni 23 tys. m2 w Centrum Wystawowym w Porte de Versailles. Impreza przyciągnie w tym roku 460 franczyzodawców z całego świata oraz ponad 30 tys. zwiedzających. Organizator imprezy, którym jest Francuska Federacja Franchisingu przygotował dla przedsiębiorców także serię wykładów i bezpłatnych warsztatów na temat franczyzy oraz zakładania firmy. Od dziesięciu lat na targach jest obecna firma konsultingowa PROFIT system, która zachęca międzynarodowe marki do inwestycji w Polsce. Partnerem Franchise Expo Paris jest portal Franchising.pl.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0