W ofercie salonów Pappi Mariage znajdą się suknie, których cena detaliczna nie przekroczy 2 tys. zł.
Wtorek
26.02.2013
Sieć salonów sukien ślubnych Marietta wprowadza nowy koncept. Od dotychczasowego będzie się różnił ofertą i wielkością lokalu.
 

Pierwszy salon sukien ślubnych Marietta powstał w Gdyni 20 lat temu. Dziś zdecydowana większość salonów Marietta należy do partnerów firmy, którzy prowadzą 35 punktów w Polsce oraz 11 w całej Europie. W rękach założycieli sieci znajdują się dwa salony działające w Gdyni i Gdańsku.

- Niedawno uruchomiliśmy salon partnerski w Londynie. Prowadzimy również rozmowy z około 15 osobami. Są to zarówno przedsiębiorcy, które są już zdecydowane uruchomić salon sukien i dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, jak i osoby, które chciałyby rozpocząć z nami współpracę, ale liczą na finansowe wsparcie – tłumaczy Klaudia Kinas, specjalista ds. zarządzania marką Marietta Mariage.

Obserwacje rynku skłoniły właścicieli do wprowadzenia na rynek kolejnej marki – Peppi Mariage. Salony będą miały powierzchnię od 40 do 60 m2, będą więc mniejsze niż punkty Marietty mające ok. 80 m2. W Peppi Mariage znajdą się wyłącznie suknie ślubne, których cena detaliczna nie przekroczy 2 tys. zł. Nowy koncept będzie wymagał od inwestorów mniejszego kapitału na start.

- Mamy nadzieję, że już na początku kwietnia tego roku uda nam się zaprezentować gotową formułę. Wówczas rozpoczniemy poszukiwanie pierwszych partnerów Peppi Mariage. Liczymy, że do końca 2013 roku uda nam się uruchomić pod tym szyldem ok. 20 salonów – zapowiada Klaudia Kinas.

Przyszły partner Marietta Mariage musi samodzielnie znaleźć lokal, który sprosta wymogom sieci oraz dostosować go do obowiązujących standardów. Marietta Mariage nie pobiera od swoich partnerów opłat za przystąpienie oraz za funkcjonowanie w sieci. Koszt zakupu kolekcji kształtuje się na poziomie 50 tys. zł, ale wysokość inwestycji jest ustalana indywidualnie z każdym partnerem.

- Dla naszych przyszłych partnerów przygotowaliśmy pakiet „Łatwy start” zawierający niezbędne informacje ułatwiające stworzenie i prowadzenie salonu sukien ślubnych. Każdy salon otrzymuje również opiekuna, który doradza właścicielowi w zakresie handlu detalicznego oraz obsługi klienta – wymienia Klaudia Kinas.

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Moodo - czy warto inwestować?

To Modoo to ciekawa rzecz. _________________ < a href="http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/wyglada-pisanie-prac-dyplomowych/"> Pisanie prac dyplomowych z informatyki

91 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Atlantic w Manufakturze

Sklepy Atlantica wyglądają pięknie. _______________________ pracelicencjackieinformatyka.org.pl

5 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem nie. Sklepy w galeriach nie są w stanie konkurować cenowo z...

9 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

W sprzedaży nigdy nie ma granicy. I to jest piękne po prostu. ________________________ http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sprzedaż ubrań z PRIMARKA w Polsce

Nigdy nie słyszałem o tej marce. ____________________________ Kosmetologia - prace magisterskie

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Moodo - czy warto inwestować?

Czy to Moodo to nie jest jakieś centrum, co padło w Warszawie? ________ kosmetologia-prace-magisterskie.atspace.cc/

91 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
zobacz więcej na forum