06.03.2013

Chleba i reklam

BK Solutions ma apetyt na zagraniczne pieczywo. Firma drukująca reklamy na torbach poszukuje masterfranczyzobiorców w Europie.

BK Solutions to największa w tej części Europy firma drukująca reklamy na torbach na pieczywo. Działa nie tylko w Polsce, ale także na Ukrainie, Cyprze oraz w Wielkiej Brytanii. W każdym z tych krajów ma swojego masterfranczyzobiorcę, który odpowiada za budowę sieci. Obecnie trwają poszukiwania kolejnych zagranicznych partnerów na terenie całej Europy. W pierwszej kolejności BK Solutions interesuje się rynkiem naszych południowych sąsiadów.

Modelka eksponuje torbę na pieczywo BK Solutions. Fot. BK Solutions

Podstawowe zadanie franczyzobiorców BK Solutions polega na dystrybucji toreb na pieczywo. Z pośród największych graczy branży FMCG firma współpracuje już m.in. z Biedronką, Intermarché, Carrefour, Żabką i należącymi do Grupy Eurocash sieciami ABC oraz Delikatesy Centrum.

- Czołowym punktem w rozwoju firmy za granicą było podpisanie na początku roku umowy z masterfranczyzobiorcą na Ukrainie – mówi Sylwia Sierka, dyrektor handlowy BK Solutions. - Udało się nam “obsadzić” w tej roli osobę, której powinno udać się wdrożyć nasze pomysły na tym terenie, bo wyróżnia ją znajomość tamtejszego rynku. Jeszcze w poprzednim roku wyjechali z Polski przedstawiciele, którzy na tych samych zasadach będą działać w Anglii i Irlandii. Podobna sytuacja ma miejsce na Cyprze. Obecnie prowadzimy intensywne poszukiwania osoby, która poprowadziłaby z nami ten biznes w Czechach lub na Słowacji.

Sieć rozwija się także w Polsce, gdzie posiada 85 franczyzobiorców, którzy obsługują 305 miast. Chcąc pozyskać kolejnych partnerów BK Solutions przygotowało nową ofertę współpracy. Opiera się ona na wyposażaniu franczyzobiorców w neetbooka z dostępem do internetu, nawigację samochodową, telefon komórkowy oraz gadżety sklepowe tj. stojaki na torebki, rollupy, potykacze, bilownice czy woblery. Opłata wstępna nie uległa jednak zmianie i stale wynosi 5 tys. zł, tak jak i miesięczny abonament w wysokości 510 zł.

- Współpracę z BK Solutions rozpocząłem w listopadzie, tuż po Targach Franczyzy w Warszawie – mówi Marek Winiarski, franczyzobiorca sieci. - Od początku naszej kooperacji otrzymywałem ogromne wsparcie oraz cenne rady jak prowadzić ten biznes. Regularnie dostaję także potrzebne materiały do pracy m.in. torebki, broszury, wzory umów oraz gadżety dla firm.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

3

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora