W menu Zupermana znajduje się 18 rodzajów zup przygotowywanych ze świeżych składników.
Środa
20.03.2013
Franczyzobiorcy sieci Zuperman mają wybór. Mogą otworzyć stacjonarny lokal lub serwować zupy z mobilnego wózka.
 

Łódzka spółka Red Star Food Service, do której należy marka Sushi Kushi, wystartowała z nowym konceptem gastronomicznym. W sieci Zuperman klienci posilą się zupami - zarówno tradycyjnymi, polskimi, które według franczyzodawcy mają smakować „jak u mamy”, jak i bardziej egzotycznymi oraz orientalnymi propozycjami. Jednocześnie oferta lokali stanowić ma zdrową alternatywę w segmencie fast food.

Punkty Zuperman otwierane są zarówno jako stacjonarne lokale, jak również w formie mobilnych wózków gastronomicznych. O ich zaopatrzenie dba centralna kuchnia franczyzodawcy. Zlokalizowana w Łodzi placówka wysyła do punktów gotowy, pakowany próżniowo produkt. Na miejscu jest on odgrzewany i podawany klientom.

- Obecnie w sieci Zuperman działa jeden punkt własny i jeden franczyzowy. Jednak już w tej chwili mamy podpisane cztery umowy franczyzowe. W tym roku chcemy zawrzeć ich łącznie 10 – deklaruje Tomasz Jakubowski, właściciel sieci. – Nasze punkty będzie można odwiedzać w galeriach handlowych, na dworcach, targach, rynkach – słowem we wszelkich lokalizacjach o sporym natężeniu ruchu pieszego.

Wysokość inwestycji we własny lokal Zuperman zamyka się w kwocie ok. 35-40 tys. zł netto. Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł, a bieżąca opłata licencyjna 1 tys. zł. Zakup mobilnego wózka wymaga kwoty 10 tys. zł. W tym wypadku opłata licencyjna sięgnie 1,5 tys. zł. Niezależnie od wybranego formatu współpracy, franczyzobiorcy ponoszą też miesięczną opłatę marketingową w wysokości 100 zł netto.
- Okres zwrotu z inwestycji w stacjonarny punkt Zuperman wynosi około dwóch lat. W przypadku wózka mobilnego – około roku – mówi Tomasz Jakubowski.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz