01.04.2013

Laptop gratis

Osoby, które podpiszą umowę z firmą szkoleniową Hutchinson Institute do końca kwietnia, otrzymają voucher na sprzęt komputerowy.

Hutchinson Institute prowadzi szkolenia językowe dla korporacji, firm i instytucji. Franczyzobiorca może współpracować z centralą w oparciu o jeden z dwóch modeli: Independent (partner pozyskuje klientów i sam prowadzi dla nich szkolenia) i Manager (zajmuje się tylko pozyskiwaniem klientów, nie prowadzi zajęć, szkolenia prowadzą współpracujący z nim lektorzy). Partnerzy firmy prowadzą szkolenia w siedzibie klienta, dlatego nie muszą posiadać typowego biura, co znacznie obniża koszty prowadzenia działalności. Powinien natomiast posiadać samochód, na którym będzie można umieścić logo franczyzodawcy. Istotne jest również wykształcenie wyższe (preferowana filologia angielska) oraz udział w trwającym 3 lub dni szkoleniu w siedzibie centrali. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać opłatę bieżącą w wysokości 10 proc. (w modelu Manager) lub 20 proc. (w modelu Independent) miesięcznego przychodu uzyskanego z tytułu realizacji szkoleń klasycznych. Franczyzodawca twierdzi, że zwrot z inwestycji, około 15 tys. zł, powinien nastąpić po upływie sześciu miesięcy od rozpoczęcia działalności.

Uczestnicy szkolenia Hutchinson Institute Fot. Hutchinson Institute

Franczyzodawca szuka partnerów zainteresowanych współpracą w miastach zamieszkałych przez co najmniej 150 tys. mieszkańców.

- Ostatnie trzy lata w branży edukacyjnej to pasmo nieustających zmian, przejawiających się głównie upadkiem wielu znanych szkół językowych. Jest to wynik przede wszystkim niżu demograficznego i niedostosowania oferty edukacyjnej do zapotrzebowania. My zauważyliśmy ten trend już kilka lat temu, dlatego analizowaliśmy, w jaki sposób poradziły sobie z nim rynki zachodnie – mówi Małgorzata Polzenius, dyrektor zarządzający Hutchinson Institute. – Z przeprowadzonych obserwacji wynikało, że jest zapotrzebowanie na szkolenia językowe o wysokiej specjalizacji i na bardzo wysokim poziomie. Już uczniowie szkół średnich myśląc o dalszej edukacji, są zainteresowani szkoleniami językowymi związanymi z określonymi branżami, np. medycyną, prawem, budownictwem, logistyką, językiem finansów, językiem technicznym. Poza tym firmy, które są naszym kluczowym klientem, również coraz częściej zamawiają szkolenia językowe mocno sprofilowane pod określone stanowisko, dział lub branżę - dodaje.

Firma otworzyła właśnie pierwsze franczyzowe certyfikowane biuro, które mieści się w Szczecinie. Franczyzodawca prowadzi też zaawansowane rozmowy z potencjalnym franczyzobiorcą z Poznania. Partner, z którym Hutchinson Institute podpisze umowę o współpracy do 30 kwietnia 2013, otrzyma voucher na sprzęt komputerowy do biura o wartości 3 tys. zł.

(sm)