02.04.2013

Liczą prowizje

Suma wynagrodzeń partnerów BZ WBK w 2012 roku przekroczyła kilkanaście milionów złotych. Sprawdź ile miesięczne zarobił rekordzista.

W 2012 roku sieć partnerska BZ WBK Partner zwiększyła dwukrotnie sprzedaż, a w niektórych produktach nawet trzykrotnie. W tym roku BZ WBK również przewiduje wzrost sprzedaży w placówkach partnerskich. Mają w tym pomóc nowe oferty produktowe dla klientów prywatnych i firm wsparte ogólnopolską reklamą z Chuckiem Norrisem. Dobry wynik to także efekt wsparcia regionalnych doradców oraz liczne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych. Nie bez znaczenia pozostaje wciągnięcie w struktury BZ WBK Kredyt Banku. Partnerzy, oprócz stałego wynagradzania korzystają z bonusów, wypłacanych za przekroczenie wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Najważniejszą rzeczą w naszej sieci jest efektywność. Zależy nam na sprawdzonych partnerach, którzy rozumieją na czym polega prowadzenie własnego biznesu i widzą potencjał rozwoju na swoim lokalnym rynku. Ważne jest by był wspólny cel, zarówno dla partnera, jak i dla banku. Strategia przynosi pozytywne rezultaty a w 2013 roku dzięki wprowadzonym zmianom spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju sieci partnerskiej BZ WBK.

Doradcy Banku Zachodniego WBK

Obecnie pod marką BZ WBK działa 998 placówek w tym 106 partnerskich. Bank wybrał ponad 90 miejscowości, w których widzi możliwości dalszego rozwoju i w których nie ma jeszcze jego placówek. W tym roku BZ WBK zamierza otworzyć przynajmniej 20 nowych placówek.

Obroty partnerów sięgają kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Rekordzista w 2012 roku zarobił w miesiącu ponad 50 tys. zł. Suma wynagrodzeń wypłaconych w 2012 roku to kilkanaście milionów złotych dla wszystkich placówek.

BZ WBK pozytywnie zakończył I kwartał 2013 roku. Bank uruchomił trzy nowe placówki - w Łańcucie, Łodzi i Miastku oraz oddał w ręce partnerów placówki w Sochaczewie, Mławie i w Lubiniu. Na początku kwietnia ruszy placówka w Łęczycy

Inwestycja w placówkę BZ WBK Partner to ok. 25 tys. zł. Bank partycypuje w kosztach uruchomienia i dostarcza do placówki oznakowanie zewnętrzne (kasetony semafory), materiały reklamowe (ulotki, plakaty) stojaki na ulotki i ramy na plakaty. Placówki BZ WBK Partner osiągają rentowność po ok. 6-8 miesiącach.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora