Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania Cornera No Comment. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców.
Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny marki No Comment Shops
Piątek
05.04.2013
O wprowadzaniu nowych marek ubrań do sklepów No Comment Shops opowiada Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny firmy.
 

No Comment to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Najważniejsza jest atrakcyjna oferta. Odzież musi być modna, dopasowana do panujących w danym regionie trendów. Ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych ludzi nadal stanowi niska cena. Istotne jest także samo miejsce. Mam tu na myśli, nie tylko wyjątkowe wnętrze, ale i atmosferę w sklepie. Klient musi czuć się w nim komfortowo, dzięki czemu chętnie do niego wróci. Pomocny jest też system lojalnościowy, który będzie dbał o stałe relacje pomiędzy marką i jej odbiorcami.

W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Nie jest to trudne w przypadku, gdy marka posiada już kilka sklepów. Wystarczy poświęcić trochę czasu na badanie już funkcjonujących punktów sprzedaży. Jeżeli sklepy prosperują dobrze, czyli występuje w nich duża rotacja klientów, którzy chętnie dokonują zakupów, będzie to znak, że jest duże prawdopodobieństwo na sukces w taką inwestycję.

Jak No Comment zabiega o klientów oraz franczyzobiorców?
Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania kornera No Comment tzw. „sklepu w sklepie”. Dla salonów odzieżowych jest to możliwość dywersyfikacji oferty przy stosunkowo niewielkiej inwestycji. Poza tym, otworzyliśmy sklep internetowy, co wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, również w tych miejscowościach, w których nie ma jeszcze naszej placówki.

Kto może zostać państwa franczyzobiorcą?
Naszym franczyzobiorcą może być przedsiębiorca, który nie tylko posiada kapitał początkowy, ale przede wszystkim będzie mógł się osobiście zaangażować w to przedsięwzięcie. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców. Sama placówka musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, ciągu handlowym o dużym natężeniu ruchu pieszych, lub galerii. Minimalna powierzchnia sklepu to 30 m2 lub 10 m2 w przypadku systemu Corner.

rozmawiał (boa)


/16/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Ubrania bez komentarza

I have read your article, it is very informative and helpful for me.I admire the valuable information you offer in your articles. Thanks for posting it.. Olive Oil

16 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018
Ubrania bez komentarza

This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post! Almond

16 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018
Ubrania bez komentarza

Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer!.. Tangerine

16 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018
Ubrania bez komentarza

Amazing knowledge and I like to share this kind of information with my friends and hope they like it they why I do Oats

16 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Ubrania bez komentarza

I feel very grateful that I read this. It is very helpful and very informative and I really learned a lot from it. Yam

16 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Ubrania bez komentarza

I have to search sites with relevant information on given topic and provide them to teacher our opinion and the article. Soybeans

16 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Ubrania bez komentarza

Nice post! This is a very nice blog that I will definitively come back to more times this year! Thanks for informative post. Remedies for Parkinson’s Disease

16 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

warto ale zależy z jakim towarem i w jakiej cenie .ważna jest tez lokalizacja [url=http://wp.eu]wp[/url]

74 wypowiedzi
ostatnia 18.08.2018