Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania Cornera No Comment. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców.
Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny marki No Comment Shops
Piątek
05.04.2013
O wprowadzaniu nowych marek ubrań do sklepów No Comment Shops opowiada Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny firmy.
 

No Comment to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Najważniejsza jest atrakcyjna oferta. Odzież musi być modna, dopasowana do panujących w danym regionie trendów. Ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych ludzi nadal stanowi niska cena. Istotne jest także samo miejsce. Mam tu na myśli, nie tylko wyjątkowe wnętrze, ale i atmosferę w sklepie. Klient musi czuć się w nim komfortowo, dzięki czemu chętnie do niego wróci. Pomocny jest też system lojalnościowy, który będzie dbał o stałe relacje pomiędzy marką i jej odbiorcami.

W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Nie jest to trudne w przypadku, gdy marka posiada już kilka sklepów. Wystarczy poświęcić trochę czasu na badanie już funkcjonujących punktów sprzedaży. Jeżeli sklepy prosperują dobrze, czyli występuje w nich duża rotacja klientów, którzy chętnie dokonują zakupów, będzie to znak, że jest duże prawdopodobieństwo na sukces w taką inwestycję.

Jak No Comment zabiega o klientów oraz franczyzobiorców?
Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania kornera No Comment tzw. „sklepu w sklepie”. Dla salonów odzieżowych jest to możliwość dywersyfikacji oferty przy stosunkowo niewielkiej inwestycji. Poza tym, otworzyliśmy sklep internetowy, co wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, również w tych miejscowościach, w których nie ma jeszcze naszej placówki.

Kto może zostać państwa franczyzobiorcą?
Naszym franczyzobiorcą może być przedsiębiorca, który nie tylko posiada kapitał początkowy, ale przede wszystkim będzie mógł się osobiście zaangażować w to przedsięwzięcie. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców. Sama placówka musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, ciągu handlowym o dużym natężeniu ruchu pieszych, lub galerii. Minimalna powierzchnia sklepu to 30 m2 lub 10 m2 w przypadku systemu Corner.

rozmawiał (boa)


/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021