05.04.2013

Gdy konkurencja upada

Bomi znika z mapy Olsztyna. Jego miejsce w centrum handlowym Alfa zajmą delikatesy Alma.

Spółka Alma Market podpisała długoterminową umowę najmu z Centrum Handlowym Alfa w Olsztynie, przejmując lokal wcześniej zajmowany przez markę Bomi. Nowy najemca zajmie nieco mniejszą powierzchnię sali sprzedaży niż jego znikający z rynku konkurent i zagospodaruje 1118 m2 na parterze. Umożliwi to otwarcie dwóch dodatkowych sklepów odzieżowych w galerii. O wyborze Almy na nową markę spożywczą w centrum handlowym Alfa zadecydowała m.in urozmaicona oferta.

Sklep Alma. Fot. Alma

Pierwsza część centrum handlowego Alfa została oddana do użytku w 2005 roku. Obecnie mieści się w nim 98 sklepów oraz kino.

- Zainteresowanie lokalizacją w Alfie ze strony supermarketów spożywczych było ogromne - mówi Katarzyna Tondel-Jędrzejczak z firmy reprezentującej właściciela CH Alfa. - My jednak nie chcieliśmy podejmować pochopnych decyzji. Przeanalizowaliśmy olsztyński rynek i doszliśmy do wniosku, że delikatesy Alma są kwintesencją tego, czego centrum Olsztyna potrzebuje.

Nowe delikatesy Alma mają zostać uruchomione jeszcze latem bieżącego roku. Prace związane z przystosowaniem powierzchni do potrzeb nowego najemcy trwają od stycznia, zaś przekazanie obiektu planowane jest na kwiecień. Wtedy również rozpocznie się wykańczanie i aranżowanie lokalu zgodnie z wymogami marki. Będzie to pierwsza placówka sieci w północno-wschodniej Polsce. Zrzeszająca 39 sklepów Alma jest już obecna w największych polskich miastach, a kolejne otwarcia są w fazie planowania. W marcu 2013 roku sieć powiększyła się o dwa nowe obiekty: w Starej Papierni w Konstancinie-Jeziornie i w Wilanów Office Center w Warszawie.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora