09.04.2013

Bielizna ze znaną twarzą

Od blisko roku twarzą marki Esotiq jest modelka Joanna Krupa, która została jej udziałowcem.

Marka Esotiq jest obecna na rynku od 2006 roku. W sklepach tej sieci można znaleźć nie tylko bieliznę, ale również koszule nocne, piżamy, szlafroki oraz stroje kąpielowe. W Polsce pod szyldem Esotiq na koniec marca tego roku działało 138 sklepów franczyzowych i 37 własnych. Do końca tego roku sieć ma powiększyć się o 40 nowych sklepów.

Bielizna w sklepie Esotiq. Fot. Esotiq

Modelka Joanna Krupa zainwestowała w akcje Esotiq 300 tys. zł. w sklepach dostępna jest także bielizna zaprojektowana przez modelkę.

– Franczyzobiorca zgłaszając się do nas, powinien przedstawić ofertę lokalu, w którym zamierza prowadzić nasz sklep. My sprawdzamy atrakcyjność tej lokalizacji i dokonujemy, bądź nie, jej akceptacji. Zainteresowanym osobom możemy przedstawić oferty z galerii handlowych, którymi dysponujemy – wyjaśnia Aleksandra Sobotka, kierownik ds. franchisingu w Esotiq & Henderson.

Esotiq & Henderson nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Na wyposażenie metra kwadratowego salonu trzeba przeznaczyć ok. 600 zł. Sklepy mają 50-70 m2 powierzchni i powstają w miastach liczących więcej niż 20 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar żadnych środków, bo bieliznę i inne artykuły otrzymuje od Esotiq w depozyt.

- W obecnej sytuacji makroekonomicznej część firm spowalnia rozwój, my stawiamy na poszerzanie sieci dystrybucji, regularnie otwierając nowe salony w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach. Przewagę na rynku zapewnia nam wysoka jakość produktów w atrakcyjnej cenie oraz usługi dodatkowe takie jak brafitting czy dermokosmetyki modelujące ciało – wymienia Aleksandra Sobotka.

(mak)