BK Solutions ucieka z kraju przed zimą

Opłata miesięczna w sieci BK Solutions wynosi 510 zł.
Czwartek
11.04.2013
Reklamowy koncept ma za sobą trudne miesiące, które chce sobie powetować ekspansją zagraniczną. Nie rezygnuje też jednak z rozwoju w Polsce.
 

BK Solutions, wywodząca się ze Śląska sieć partnerów sprzedających powierzchnią reklam na torbach na pieczywo, liczy obecnie ok. 70 jednostek. Był jednak moment, w którym liczba franczyzobiorców sięgała blisko 90.

- Zima okazała się trudnym okresem dla BK Solutions. Grudzień i Boże Narodzenie to w naszym kraju czas, w którym priorytet mają wydatki świąteczne. Klienci oszczędzali na budżetach reklamowych, co przełożyło się na gorsze wyniki naszych partnerów. Podobnie jak długotrwale utrzymujące się niskie temperatury, które również nie ułatwiały pracy franczyzobiorcom, którzy działają głównie w terenie – mówi Sylwia Sierka, dyrektor handlowy BK Solutions.

Kolejnych partnerów spółka szuka za granicą. Polski rynek bowiem okazuje się w ostatnich miesiącach coraz bardziej konkurencyjnym.
- W Polsce naszym śladem poszło wiele firm, które niestety psują rynek i nakręcają konkurencję – przyznaje Sylwia Sierka. - Na początku roku podpisaliśmy umowę z masterfranczyzobiorcą na Ukrainie, który intensywnie poszukuje pierwszych partnerów. Jesteśmy również w przededniu podpisania umowy z przedstawicielem w Czechach. W dalszej perspektywie celujemy w rynki w Austrii, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii.

Mimo planów rozwoju zagranicznego, sieć nie zamierza rezygnować z rozwoju na terenie Polski. Przystąpienie do konceptu BK Solutions wymaga inwestycji w wysokości 5 tys. zł. Partnerzy mogą rozpocząć działalność w oparciu o jedną z trzech ofert – Solution Tools, Solution Support bądź Solution Campaign. W ramach każdej z nich otrzymują pakiet podstawowy, obejmujący kompletne szkolenie, know – how oraz gotowe materiały sprzedażowe. W przypadku Solution Tools pakiet ten uzupełniany jest o netbooka, telefon komórkowy oraz nawigację GPS. W ramach pakietu Solution Support franczyzobiorcą mogą skorzystać ze dodatkowego startowego nakładu toreb w liczbie 30 tys. sztuk, a franczyzodawca zagwarantuje im również jego opracowanie graficzne. Trzecie rozwiązanie, Solution Campaign, udostępnia partnerom profesjonalną kampanię marketingową na łamach prasy lokalnej, internetu oraz takich nośników reklamowych, jak billboardy.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Usługi dla franczyzodawców - rozliczanie, inwentaryzacje

Takimi rzeczami może zająć się już – i to bardzo kompetentnie, odciążając nas z masy obowiązków i usprawniając ogólne funkcjonowanie lokalu – odpowiednie...

8 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ciekawe są breloczki do kluczy, albo pendrivy. Sam dostałem taki gadżet i czasem z niego korzystam.

237 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Szkolenie z zakresu bhp

Przeważnie szkolenia z zakresu bhp powinny być organizowane przez firmy z dużym doświadczeniem. W przypadku firm mniej znanych, usługi są gorsze.

2 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Reklama w social media

Everything is great, which prompts the scattering of the organization's name, business and brand. It can even be a move up eg created on some preparation or publicizing...

9 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Reklama w social media

Nie skupiałbym się tylko na Social Media. Według mnie fajny pomysł mieli Ci od platformy Whitepress...

9 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018