Freelancerzy popracują razem

Z usług krakowskiego Studia Kreatywnej Współpracy najczęściej korzystają freelancerzy działający w obszarze IT, ale również dekoratorzy wnętrz, graficy, headhunterzy, trenerzy biznesu i tłumacze.
Piątek
12.04.2013
Niebawem pierwsi franczyzobiorcy poprowadzą własne biura pod logo Coworking & Conference Studio.
 

Coworking daje możliwość indywidualnej lub wspólnej pracy w wynajętym pomieszczeniu. Oznacza to, że każdy działa na własny rachunek, ale pod jednym dachem z innymi ludźmi z różnych firm i branż. Coworking pozwala na większy komfort pracy niż w domu, przez co wykorzystują go głównie freelancerzy. - Z czasem każdy coworker docenia możliwość „wyjścia do pracy”. Pozwala to na większą mobilizację i znacznie zwiększa efektywność pracy – twierdzi Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy, właściciela marki Coworking & Conference Studio. - Po podjęciu decyzji o korzystaniu z biura coworkingowego poznajemy więcej osób i nawiązujemy nowe kontakty, a czasem możemy nawet nawiązać współpracę.

- Największą grupą coworkerów stanowią freelancerzy działający w obszarze IT, ale z oferty Coworking & Conference Studio korzystają także m.in. dekoratorzy wnętrz, graficy, headhunterzy, trenerzy biznesu, czy tłumacze. Nie wszyscy nasi klienci to Polacy. Mamy stały kontakt z freelancerami z Francji, Wielkiej Brytanii czy Litwy - dodaje Karolina Rudnicka.

W Polsce coworking również staje się coraz bardziej popularny i znajduje już zastosowanie w większych miastach. Krakowska firma Studio Kreatywnej Współpracy funkcjonuje od trzech lat, posiada dwa własne centra coworkingowe i poszukuje partnerów gotowych poprowadzić kolejne oddziały. Swoim franczyzobiorcom oferuje pełen know-how na prowadzenie tego typu placówki.

- Prowadzimy rozmowy z właścicielami trzech lokali i mamy nadzieję, że wkrótce pojawi się pierwsze biuro C&C Studio – informuje Karolina Rudnicka. - Chcemy, aby każde z otwartych biur było w pełni zgodne ze standardami Studia. Jesteśmy gotowi poświęcić na prace przygotowawcze tak dużo czasu, by mieć pewność, że wnętrze jest wizytówką naszej sieci. Poszukujemy partnerów do współpracy w dużych miastach posiadających minimum 150 tys. mieszkańców.

Franczyzobiorcy Coworking & Conference Studio muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 55 tys. zł na przysposobienie lokalu pod działalność. Opłata startowa w sieci sięga 10 tys. zł netto, a miesięczna – 2 tys. zł netto. Dawca licencji szacuje, że zwrot inwestycji powinien nastąpić po 10 miesiącach. Jego przychody oparte będą na trzech filarach: prowadzeniu biura coworkingowego, wynajmie sal szkoleniowo-konferencyjnych oraz świadczeniu usług sekretarskich na zasadach outsourcingu.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Outsourcing to nie tylko oszczędności...

Rozwiązania z zakresu outsorcingu i zarządzania zespołami sprzedażowymi posiada firma www.hskconsulting.pl z którą już współpracuje od dawna. Dziś wiem, że to był...

21 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Własny biznes - wentylacje

A kojarzysz może program faktura.pl stworzony przez platformę https://bluemedia.pl/ dzięki której prowadzenie firmy to czysta przyjemność. Platforma posiada wszystkie...

25 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Pierwszy biznes to zawsze nie łatwa sprawa, ale kluczowa według mnie będzie dla Ciebie bluemedia.pl to właśnie firma która wykonała dla mnie sporo bardzo potrzebnych...

62 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Pożyczka, kredyt na start biznesu

Korzystam z serwisu oferującego udogodnienia dla firm jak i klientów indywidualnych blumedia.pl wcześniej nie wiedząc o istnieniu programu naprawdę sporo pieniędzy...

93 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Jaką firmę założyć?

Szanowni Państwo, osoby zainteresowane własnym biznesem w branży bankowej zachęcam do zapoznania się z informacjami w kwestii otwarcia placówki partnerskiej na zasadzie...

1 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Agencja marketingowa - czy warto?

Uważam, że nie powinniśmy się brać za pozycjonowanie jeśli się na tym nie znamy. Najlepiej zlecić to sprawdzonej firmie czy też agencji marketingowej. Myślę, że...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Outsourcing to nie tylko oszczędności...

Oczywiście, że ma wiele korzyści. Warto się do niego przekonać.

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Biznes w internecie

To chyba najlepszy sposób na reklamę w sieci. AdWords i pozycjonowanie.

5 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018