17.04.2013

Steki przedsiębiorcy

Ruszył pierwszy z planowanych trzech własnych barów Charley’s Philly Steaks. Wkrótce przyjdzie czas na franczyzobiorców.

- Pierwszy lokal Charley's Philly Steaks ruszył pod koniec marca w warszawskim centrum handlowym Blue City. Bar cieszy się sporą popularnością i zadaje kłam przekonaniu, że Polacy nie jadają wołowiny zbyt chętnie – mówi Emilia Tomaszewska, menedżer firmy Neelam, właściciela licencji master na Polskę.

Punkt Charley's Philly Steaks w food courcie. Fot. Charley's Philly Steaks

Docelowo w ciągu 3 lat pod szyldem Charley`s Philly Steaks w Polsce działać będzie 12 lokali.

Charley`s Philly Steaks to amerykańska sieć restauracji serwująca gorące kanapki. Znakiem rozpoznawczym jest duży grill, gdzie na oczach klientów przyrządzane są steki. Smażenie trwa zawsze 90 sekund, a mięso przyrządzane jest też według specjalnie opracowanej receptury.

- Chodzi o wizualny show, który ma zachęcić do zjedzenia w Charley’s Philly Steaks. Lokal przy ulicy nie daje takiej możliwości. Nasz koncept jest przeznaczony dla food courtów – tłumaczy Emilia Tomaszewska.

Szacowana kwota inwestycji we własny lokal Charley’s Philly Steaks sięga 160 tys. zł. Jednak nim do otwarć przystąpią partnerzy, masterfranczyzobiorca musi najpierw samodzielnie otworzyć trzy lokale.
- Plan na ten rok obejmuje oczywiście otwarcie tych trzech punktów, a także pozyskanie dwóch pierwszych franczyzobiorców – przewiduje Tomaszewska.

Na świecie działa obecnie ok. 500 restauracji Charley`s Philly Steaks w 20 krajach na czterech kontynentach. Pierwsza powstała w 1986 roku w USA, w stanie Ohio. Od 1991 roku sieć rozwija się w systemie franczyzowym.

(gum)