Od początku roku spółka uruchomiła cztery nowe sklepy, ostatni w Mińsku Mazowieckim. Sieć DDD liczy obecnie 58 salonów, w tym 51 franczyzowych.
Poniedziałek
22.04.2013
Dobre Dla Domu, poza rozwojem terytorialnym, stawia na podnoszenie kompetencji pracowników sklepów franczyzowych.
 

Zgodnie z zasadą, że we franczyzie przepływ know-how powinien trwać przez cały okres umowy, DDD Dobre Dla Domu uruchomiło Kuźnię Kadr DDD – program, którego celem jest podnoszenie kompetencji franczyzobiorców i ich pracowników.

Projekt obejmuje szereg szkoleń z wielu dziedzin, m.in. sztuki sprzedaży, zarządzania marżą, zarządzania zapasami, komunikacji oraz motywowania pracowników. Program szkoleniowy jest ściśle powiązany z możliwością budowania ścieżek kariery pracowników sklepów, a rozpoczyna się dedykowanymi dla sieci warsztatami dla franczyzobiorców.

- Podjęliśmy strategiczną decyzję o zajęciu się podnoszeniem jakości kadr w sklepach. Program obejmuje wszystkie obszary funkcjonowania sklepu. Ma również odpowiednią oprawę dydaktyczną i marketingową - materiały, certyfikaty, piramidę ścieżki kariery i związane z tym awanse – wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.

Firma oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (200-500 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100 - 200 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.

(emka)


doradca we franczyzie