26.04.2013

W hurtowni i w sieci

Franczyzobiorcy Affinage będą sprzedawać kosmetyki także przez internet.

Prawdopodobnie w trzecim kwartale 2013 roku dystrybutor profesjonalnych kosmetyków do włosów uruchomi sklep internetowy.

Sprzedaż produktów Affinage

Kosmetyki Affinage dystrybuowane są wśród salonów i szkół fryzjerskich. Pracują na nich również franczyzowe salony Affinage Elite.

– To platforma sprzedażowa, z której będą mogli korzystać nasi franczyzobiorcy – mówi Dariusz Bączkiewicz, dyrektor zarządzający Affinage Polska. – Klientami sklepu internetowego będą – jak w przypadku sklepów tradycyjnych – fryzjerzy, którzy bez zaangażowania środków będą mogli zarabiać na odsprzedaży internetowej. Oczywiście system będzie chronił politykę prywatności, jak i politykę cenową marki. W sklepie nie będą dostępne kosmetyki techniczne przeznaczone wyłącznie dla salonów. Affinage wprowadza nową linię detaliczną przeznaczoną typowo do takiej formy biznesu. Wprowadziliśmy również nowy, oparty na naturalnych składnikach i najnowszej technologii kosmetyk, który już cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów.

Firma Affinage zajmuje się w Polsce dystrybucją kosmetyków tej brytyjskiej marki wśród salonów i szkół fryzjerskich. Na początku bieżącego roku firma postanowiła rozwinąć działalność i rozpoczęła prace nad budową sieci salonów fryzjerskich, w których stosowane będą wyłącznie kosmetyki Affinage. Sieć liczy już sześć placówek franczyzowych Affinage Elite.

- Dwa tygodnie temu uruchomiliśmy salon w Warszawie, w najbliższym czasie ruszy placówka na Śląsku – wylicza Dariusz Bączkiewicz.

Franczyzobiorca Affinage Elite musi dysponować środkami finansowymi, które pozwolą mu wyposażyć salon fryzjerski o powierzchni ok. 50 m2 zgodnie z wymogami sieci. Na przygotowanie jednego stanowiska fryzjerskiego trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł.

(awh)