W przeciągu najbliższych dwóch lat sieć zamierza pozyskać maksymalnie trzech nowych partnerów i otwierać punkty w food courtach centrów handlowych w miastach liczących ponad 500 tys. mieszkańców.
Sobota
11.05.2013
Solo Pizza, montując dodatkowe telewizory, chce przyciągnąć klientów do swoich pizzerii.
 

Łódzka sieć pizzerii liczy obecnie 12 lokali. Liczba ta uległa podwyższeniu w ubiegłym miesiącu, kiedy to została otwarta restauracja w Galerii Kazimierz w Krakowie. Aktualnie 7 placówek Solo Pizza jest prowadzona przez franczyzobiorców, dokładnie tyle samo działa w galeriach. Do końca roku ma powstać co najmniej jeszcze jedna pizzeria.

- Stawiamy na centra handlowe, bo to doskonała lokalizacja dla małej gastronomii. Nie planujemy radykalnych zmian w wystroju wnętrz, jednak przy otwieraniu kolejnych lokali będziemy iść w stronę rozwiązań multimedialnych - mówi Anna Owczarek, kierownik ds. PR i marketingu sieci Solo Pizza. - Do nowo otwartych lokali wstawiamy telewizory plazmowe. Chcemy w ten sposób bardziej przyciągnąć uwagę klienta, jednakże najważniejszy, przez cały czas, jest dla nas oferowany produkt.

Produktem tym w Solo Pizza są nie tylko pizze, ale również makarony i sałatki, które można komponować samemu. Sieć jest nawet członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Slow Food i stara się działać zgodnie z ideą organizacji, którą jest wspieranie zdrowej i tradycyjnej żywności. Dlatego też, w serwowanych daniach nie ma "ulepszaczy", a jedynie naturalne i świeże składniki.

- Wierzymy, że to jakość poszczególnych składników stanowi o sukcesie ostatecznego wyrobu – dodaje Anna Owczarek. - Dla większości klientów, oprócz ceny, ważne staje się pochodzenie i świeżość każdego składnika wchodzącego w skład produktu finalnego. Chcąc zachować naturalność smaku, sosy również przygotowujemy sami m.in. z oliwy, miodu czy jogurtu.

Od potencjalnych franczyzobiorców Solo Pizza nie wymaga doświadczenia w branży gastronomicznej, a jedynie całkowitego zaangażowania i prowadzenia lokalu zgodnie z polityką firmy. Przedsiębiorca, który chce otworzyć własną pizzerię w galerii pod szyldem sieci powinien dysponować kwotą rzędu 250 tys. zł Franczyzodawca służy pomocą w wyborze lokalizacji oraz w załatwieniu wszelkich formalności przy podpisywaniu umowy najmu. Prace związane z zagospodarowaniem lokalu, wyposażeniem oraz aranżacją wnętrza, prowadzone są zgodnie ze standardami panującymi w Solo Pizza.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz