Franczyzobiorcy Certified E-Friendly Food przechodzą szkolenie, na którym dowiadują się w jaki sposób pozyskiwać klientów.
Niedziela
19.05.2013
Partnerzy Certified E-Friendly Food zarabiają na uświadamianiu klientów. Czeska firma rozpoczęła rekrutację franczyzobiorców.
 

Firma Certified E-Friendly Food zajmuje się przyznawaniem certyfikatów żywności sprzedawanej głównie w sieciach handlowych. O certyfikat mogą się ubiegać producenci, dystrybutorzy, sieci sklepów oraz pojedynczy przedsiębiorcy, ale w ostatnim przypadku zyski będą najmniejsze. Za przyznanie certyfikatu jednemu produktowi spożywczemu franczyzobiorca zarabia 315 euro. Wybrane losowo produkty przechodzą badanie w laboratorium. Jego koszt wynosi ok. 60 euro. Franczyzodawca przewiduje, że w pierwszym roku działalności partner jest w stanie sprzedać 100 certyfikatów, w drugim roku 500, a w trzecim nawet tysiąc. Rosnąca liczba wynika m.in. z faktu przedłużania certyfikatu na kolejne lata.
- Z naszego doświadczenie wynika, że producenci i właściciele sieci handlowych w 99 proc. przypadków wykupują certyfikat na kolejny rok. Przypadki rezygnacji dotyczą głównie produktów, które po prostu znikają z asortymentu sklepów – twierdzi Jitka Palatová, menedżer odpowiedzialna za rozwój sieci CEFF.

Franczyzodawca przekazuje partnerom wiedzę na temat składników artykułów spożywczych, które korzystnie wpływają na zdrowie konsumentów. Franczyzobiorcy mogą także promować certyfikowane produkt na stronie internetowej udostępnianej przez centralę CEFF. Głównym narzędziem przynoszącym zyski przedsiębiorcom jest możliwość używania logo CEFF potwierdzające skład zdrowej żywności. Aby robić to we właściwy sposób i z zyskiem partner przechodzi szkolenie. Całkowita inwestycja w biznes wynosi 4 tys. euro, z czego 3 tys. euro to wartość licencji franczyzowej.

Wymagania stawiane franczyzobiorcom Certified E-Friendly Food to doświadczenie w biznesie, w którym miał miejsce bezpośredni kontakt z klientem. Ponadto konieczna jest, ze względu na międzynarodowy charakter firmy, znajomość języka angielskiego oraz umiejętność zarządzania stroną internetową. Partner powinien także dysponować biurem wyposażonym w sprzęt komputerowy oraz własnym samochodem.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022