Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu.
Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę
Czwartek
16.05.2013
Kluczem do sukcesu gabinetu kosmetycznego jest specjalizacja, według zasady „dobrego szewca każdy w mieście zna” – mówi Marta Szymczak z DepilConcept.
 

Gdy dwa lata temu Polskę ogarnął boom na gabinety trwałej depilacji, niektórzy twierdzili, że to moda. Jak obecnie wygląda sytuacji na tym rynku?

Ostatnie dwa lata to czas wzmożonej pracy. Młody jeszcze rynek fotodepilacji w Polsce stworzył doskonałe warunki do rozwoju, ale wymagał dużego zaangażowania w wyedukowanie rynku. Nie wszyscy jednak potrafili ten fakt wykorzystać. Boom na gabinety fotodepilacji spowodował, że nowe salony powstawały jak grzyby po deszczu, także w najdroższych punktach miasta przy bardzo wysokich czynszach i niskich cenach usług, które miały przyciągnąć nowych klientów. Większość z nich, aby utrzymać się na rynku rozszerzyła swoją ofertę o kolejne zabiegi, przez co utraciły one swoją specjalizację i stały się kolejnymi gabinetami jakich wiele.

Jaka jest wobec tego recepta na sukces w branży fotodepilacji?

My postawiliśmy na specjalizację i to się opłaciło. Sieć DepilConcept opiera swój biznes na ściśle określonych zasadach – strategii, która sprawdziła się na świecie. Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych metod zarządzania i dlatego dajemy naszym franczyzobiorcom „Gwarancję rentowności” od pierwszego miesiąca działalności. Dowód? Nasz najmłodszy gabinet DepilConcept w Warszawie osiągnął zysk po upływie 16 dni od otwarcia.

Klientami waszych gabinetów są przede wszystkim kobiety, a franczyzobiorcy? Czy płeć ma znaczenie dla prowadzenia tego biznesu?

W branży fotodepilacji, jak w każdym biznesie ważny jest dobry menedżer, który potrafi umiejętnie zarządzać sprzedażą. Kobietom rzeczywiście łatwiej zaangażować się w sprawy, które bezpośrednio jej dotyczą, ale za to mężczyźni doskonale radzą sobie w roli franczyzobiorców-inwestorów, dla których mamy specjalną ofertę. Nasze usługi dedykowane są klientom indywidualnym, dlatego w tym biznesie najważniejsza jest jakość usług oraz umiejętności sprzedażowe menedżera salonu. Jako franczyzodawca zapewniamy szereg szkoleń, które mają przyczynić się do podnoszenia kwalifikacji w tym zakresie. Podstawą naszego systemu jest sprawdzona strategia sprzedaży oraz wsparcie franczyzodawcy, dzięki którym salony DepilConcept zdobywają klientów.

(kb)


POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019