17.05.2013

Oui dla dużych miast

Niemiecka firma odzieżowa chce rozwijać się w największych miastach Polski.

Odzież niemieckiej firmy Oui przeznaczona jest dla kobiet w każdym wieku. W Polsce sprzedawana jest głównie w sklepach multibrandowych – z Oui współpracuje obecnie ponad 70 salonów odzieżowych. Pod marką Oui działają również dwa salony franczyzowe. Jeden z nich otwarto w kwietniu 2013 roku przy ul. Dąbrowskiego w Częstochowie.

Olga Służałek, franczyzobiorczyni Oui w swoim salonie Fot. Olga Służałek

Olga Służałek od miesiąca prowadzi sklep Oui w Częstochowie. To jeden z dwóch sklepów franczyzowych tej marki.

– Od pierwszego kontaktu z firmą do otwarcia sklepu minęło 5 miesięcy – mówi Olga Służałek, franczyzobiorczyni Oui z Częstochowy. - Po miesiącu działalności mogę potwierdzić, że odzież marki Oui cieszy się zainteresowaniem klientów.

Trzeci sklep na licencji rozpocznie działalność w trzecim kwartale br. w jednym z trójmiejskich centrów handlowych.
– Odzież marki Oui trafia również do sklepów multibrandowych – współpracujemy z ponad 70 salonami. Bardzo istotna jest jakość współpracy i pewność, że sklep w danej lokalizacji będzie rentowny – mówi Bartłomiej Reinhardt, współwłaściciel firmy Majka Reinhardt, jedynego przedstawiciela firmy Oui na Polskę prowadzącego show-room, w którym prezentowane są najnowsze kolekcje odzieży codziennej i biznesowej.

Firma poszukuje franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Potencjalny partner musi mieć zabezpieczenie w kwocie 25 tys. euro, pokrywa również koszty adaptacji sklepu o powierzchni min. 70 m2 do standardów sieci – ok. 1 tys. zł/m2. Firma Oui zapewnia wyposażenie salonu. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, opłata bieżąca ustalana jest indywidualnie, a jej wielkość zależy od obrotów sklepu.

(awh)