22.05.2013

Centrala nagania klientów

Gazetki z promocjami oraz nowa sezonowa oferta to działania wspierające franczyzobiorców Intermarché.

Pod logo Intermarché funkcjonują dwa formaty supermarketów – Super o powierzchni 1,2 tys. m2 oraz Contact prawie dwa razy mniejszy. Większość spośród 181 sklepów pochodzącej z Francji sieci działa w większym formacie. Jest tam dostępnych 15 tys. pozycji asortymentu. Część z nich zmienia się w zależności od promocji wprowadzanej w danym tygodniu. W ramach wprowadzonego w lutym tego roku Kącika Konesera Smaku klienci mają szansę spróbować kuchni śródziemnomorskiej, kuchni orientalnej, owoców morza i wędlin pochodzących z różnych krajów europejskich. W przyszłości pojawią się także specjały z innych krajów gdzie Grupa Muszkieterów rozwija swoją sieć, czyli z Belgii, Portugalii i Bałkanów.

Stoisko w supermarkecie Intermarche Fot. Intermarche

Muszkieterowie są obecni kilku krajach Europy, w tym w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii, Rumunii oraz na Bałkanach.

- Promocje, które organizujemy pod hasłem Kącik Konesera Smaku finansowane są przez centralę czyli przez Dyrekcję Handlową Intermarché. W ramach tych akcji prowadzimy działania prezentujące klientom rzadko spotykane produkty. Otwieramy możliwość zapoznania się z ich smakami, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Nasze działy zakupowe wyszukują unikalne produkty w ofertach międzynarodowych dostawców, głównie we Francji, i negocjują ich ceny z myślą o naszych klientach – wyjaśnia Bartłomiej Tarłowski z Dyrekcja Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

W sprzedaży dostępne są także produkty pod markami własnymi. Informacje o akcjach promocyjnych i dostępnych w jej ramach produktach będzie można znaleźć w gazetkach promocyjnych Intermarché Super.
-Wprowadzamy tak szeroko zakrojony cykl promocji w sklepach Intermarché Super po raz pierwszy. Chcielibyśmy dać naszym klientom możliwość skosztowania produktów, których nie mają możliwości kupować na co dzień, a które dostępne są na przykład w naszej sieci sklepów w innych krajach – dodaje Krzysztof Waligórski, prezes Intermarché w Polsce.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0