Małpka Express oferuje asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 2,5 tys. indeksów produktowych. Na terenie sklepu klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dostępu do internetu. Każda placówka składa się z sali sprzedaży oraz wyodrębnionej mini kawiarni.
Wtorek
21.05.2013
Większość decyzji biznesowych podejmują samodzielnie partnerzy Małpki Express, jednak nie wszystkie.
 

Na forum Franchising.pl pojawiły się wątpliwości dotyczące szczegółów zarządzania sklepem partnerskim Małpki Express. Poprosiliśmy centralę firmy, aby wyjaśniła jak wygląda polityka personalna przedsiębiorcy prowadzącego sklep oraz proces zatowarowania.
- Partner prowadzący sklep może sam decydować o polityce personalnej w swojej placówce. Nie jest zobligowany do zatrudnienia dwóch pracowników od początku działalności sklepu – wyjaśnia Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu Małpka SA.

- Jeśli chodzi o proces zatowarowania poszczególnych sklepów, posiadamy własny Dział Logistyki, który mieści się w centrali. To tam zapadają decyzje na temat dystrybucji poszczególnych artykułów w sklepach Małpka Express. Dzięki temu jesteśmy w stanie zarządzać dystrybucją towarów bezpośrednio z siedziby spółki. Ponadto, korzystamy z usług doświadczonej firmy logistycznej, która dba o dostarczenie produktów w odpowiednim czasie do wszystkich naszych placówek – mówi Przemysław Mroczek. - Mając na uwadze dostosowanie oferty do potrzeb indywidualnego klienta partner ma również możliwość podjęcia samodzielnej decyzji dotyczącej wyboru produktów regionalnych, pieczywa, nabiału, czy owoców i warzyw. Zazwyczaj partnerzy kupują je od lokalnych producentów tak, aby produkty odpowiadały gustom lokalnej społeczności.

Od początku roku w całej Polsce otwarto już 30 placówek na terenie siedmiu województw. Najwięcej z nich zostało otwartych w województwie pomorskim: pięć w Gdańsku oraz po jednej w Gdyni i Sopocie. Do 2021 roku spółka Małpka planuje zainwestować na rozwój Małpki Express łącznie 600 mln zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022