Jak przyciągnąć klientów?

Dla JLD najbardziej atrakcyjne są galerie handlowe w centrum miasta, ponieważ klienci idąc do fryzjera chętnie wybierają miejsca, do których mogą dotrzeć bez korzystania z samochodu.
Piątek
24.05.2013
Sieć salonów fryzjerskich JLD znalazła sposób na spadek liczby odwiedzających.
 

Firma Provalliance Poland, która odpowiada za rozwój francuskiej marki w Polsce, rozszerza ofertę salonów JLD we współpracy z producentami kosmetyków i preparatów do pielęgnacji paznokci oraz twarzy. To jeden ze sposobów, w jaki firma radzi sobie ze spadkiem liczby klientów - efektem spowolnienia gospodarczego.

– Odwiedzalność salonów ma tendencję spadkową i należy skoncentrować się na wyhamowaniu tego trendu. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty i jakością serwisu, aby przyciągać klientów – tłumaczy Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland. – Dzięki nowym usługom, komunikacji i zarządzaniu udało nam się w 2012 roku uzyskać stały i satysfakcjonujący wzrost na bazie porównywalnych salonów.

Sieć Jean Louis David posiada na całym świecie około tysiąca salonów fryzjerskich specjalizujących się w strzyżeniu maszynką i stosujących własne linie pielęgnacyjne. Na polskim rynku działa 25 salonów własnych i 8 franczyzowych. W tym roku uruchomionych zostanie jeszcze pięć placówek, m.in. Poznaniu, Katowicach, Warszawie i Krakowie. Na drugą połowę roku firma zaplanowała również rebranding salonów Lovely Look, które zostaną włączone do sieci JLD.

– Proces ten na pewno rozłoży się w czasie na kilka lat – zaznacza Tomasz Bączyk.

Warunkiem otwarcia salonu Jean Louis David jest dysponowanie odpowiednim kapitałem oraz duża motywacja i zaangażowanie w prowadzenie biznesu. Firma nie wymaga posiadania lokalu, ponieważ pomaga w jego znalezieniu. Kapitał niezbędny do uruchomienia franczyzowego punktu zamyka się w kwocie 500 tys. zł.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019