Salony kosmetyczne walczą o klientów

Rynek salonów kosmetycznych prężnie rozwijał się pod koniec ubiegłej dekady. Teraz znikają z niego firmy, które stawiały na ilość, a nie jakość. Beautiful Skin zachowuje stabilną pozycję w branży.
Środa
05.06.2013
Franczyzodawca BeautifulSkin zapowiadał na ten rok kilkanaście otwarć. Jak dotąd uruchomił dwie placówki.
 

Centrum Dystrybucji Image, do którego należy sieć salonów kosmetycznych BeautifulSkin, zakończyła 2012 rok z 12 placówkami franczyzowymi. Na obecny zaplanowano kilkanaście otwarć, ale do tej pory doszło tylko do dwóch. To nie wystarczyło, by powiększyć sieć – w między czasie dwa salony zostały zamknięte.

- Na rynku salonów kosmetycznych wciąż trwa korekta, która nadeszła po okresie gwałtownego rozwoju branży z końca ubiegłej dekady. Konkurencja jest bardzo duża, jednak dobrze przemyślana inwestycja szybko się zwraca. Wiele sieci, które stawiały na ilość, a nie na jakość, notuje gorsze wyniki, ale samodzielnym przedsiębiorcom jest jeszcze trudniej utrzymać się w grze - mówi Arkadiusz Wojtczak, menadżer ds. franczyzy sieci BeautifulSkin.

Franczyzodawcy BeautifulSkin mają jednak powody, by być dobrej myśli. W ubiegłym roku, który dla branży kosmetycznej okazał się fatalny, zdołali otworzyć cztery punkty, przy dwóch zamknięciach.

- Kluczem do utrzymania dobrej kondycji na rynku jest szeroka oferta usług kosmetycznych. Na pewno nie wystarczy już stawiać na samą fotoepilację, jak to robiły kilka lat temu najszybciej rosnące marki – przekonuje Wojtczak. – W naszej sieci co trzy miesiące wzbogacamy ofertę o nowe promocje i zabiegi. Kandydaci na franczyzobiorców mogą korzystać z dostosowanych do obecnych realiów pakietów startowych, obecni franczyzobiorcy korzystają ze specjalnej oferty przy zakupie urządzeń i kosmetyków.

Przystępując do sieci BeautifulSkin można zdecydować się na jeden z trzech podstawowych pakietów, w ramach których inwestycja waha się w granicach od 70 do 90 tys. zł netto. Inwestorzy mają też do wyboru tańszy pakiet „Economy” w kwocie 44 tys. zł netto.

- Obejmuje on pełne wyposażenie w sprzęt kosmetyczny, fotel, kosmetyki oraz inne akcesoria, niezbędne przy pracy w gabinecie - zaznacza Arkadiusz Wojtczak.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Trening z maszyną

A ja trenuję na rowerku treningowym. Kupiłam w www.hop-sport.pl akurat teraz mają fajne promocje. Warto zerknąć.

39 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Croatia thanh cong tai vi sao?

Nào là tâm trạng, nào là ý thức, khi là niềm tự hào dân tộc... Vậy, hãy nghe chính một “fan cuồng” Croatia, trước khi nghe những lời bàn...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.07.2018
Fotodepilacja - z kim warto współpracować?

Osobiście polecam dobrego lekarza medycyny estetycznej https://ranking.abczdrowie.pl/s/Lekarz%20medycyny%20estetycznej Wtedy będziemy mieli pewność, że efekty będą trwałe.

59 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Fotodepilacja - z kim warto współpracować?

Osobiście polecam dobrego lekarza medycyny estetycznej https://ranking.abczdrowie.pl/s/Lekarz%20medycyny%20estetycznej Wtedy będziemy mieli pewność, że efekty będą trwałe.

59 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Gabinet kosmetyczny

Ja myślę o otworzeniu gabinetu z zabiegami makijażu permanentnego. Na początek chciałabym zająć się makijażem permanentnym brwi 3 metodami . Chciałam się...

97 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Gabinet kosmetyczny

Według mnie podstawą przy otwieraniu salonu kosmetycznego są odpowiednia wiedza i umiejętności, które to można nabyć w trakcie dobrych szkoleń. Następnie należałoby...

97 wypowiedzi
ostatnia 02.07.2018
Firma w formie

Moda na zdrowy tryb życia dalej trwa i bardzo dobrze :) Sam należę do osób, które w wolnym czasie chętnie uprawiają sport - po takich zajęciach czuję się...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.06.2018
Manicure "pod ręką"

Coraz częściej się widzi w centrach handlowych wysepki z zabiegami kosmetycznymi. _________________________ http://www.biokur.pl/

3 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018