13.06.2013

Firma od kuchni

Sieć salonów sprzedaży Wolsztyńskiej Fabryki mebli kuchennych zdobywa wschód i południe.

Dotychczas Szynaka Meble, Wolsztyńska Fabryka Mebli, do której należy sieć franczyzowych salonów sprzedaży mebli kuchennych ze średniej i wyższej półki, otwierała więcej placówek franczyzowych na terenie zachodniej Polski. Teraz producent mebli planuje zdobyć partnerów i klientów ze wschodu i południa kraju, m.in. w Małopolsce, w woj. opolskim, śląskim, podkarpackim, świętokrzyskim i na Podlasiu.

Aranżacja wnętrza według WFM Kuchnie Fot. Szynaka Meble

Co roku producent mebli wprowadza do oferty nową kolekcję i zaprasza franczyzobiorców na tzw. wewnętrzne targi podczas których mogą zobaczyć ich ekspozycję oraz wziąć udział w szkoleniach organizowanych przez centralę.

- Nie wykluczamy jednak nowych otwarć w regionach, w których działają już nasze studia – zaznacza Piotr Matuk, menedżer d.s. marketingu w firmie Szynaka-Meble. - Do końca 2013 roku zakładamy 10-procentowy wzrost liczby placówek.

Producent mebli kuchennych uruchomił również ekspercki portal internetowy, który ma być wsparciem dla franczyzobiorców i źródłem wiedzy dla klientów.
- We współpracy ze znanymi producentami m.in. sprzętu AGD, oświetlenia i wyposażenia kuchni tworzymy portal z poradami i wskazówkami dotyczącego funkcjonalnego projektowania i urządzania kuchni – mówi Piotr Matuk. - Jednocześnie w długiej perspektywie budujemy popyt na meble wysokiej jakości.

Firma prowadzi 5 salonów własnych w Wolsztynie, Katowicach, Warszawie, Olsztynie i Gdańsku. Pod logo WFM Kuchnie działa również około 80 placówek franczyzowych.

Partnerami sieci WFM Kuchnie mogą zostać przedsiębiorcy posiadający doświadczenie w sprzedaży i projektowaniu aranżacji wnętrz (ewentualnie planujący zatrudnić projektanta) oraz dysponujący lokalem o powierzchni od 60 do 100 m2 usytuowanym na parterze budynku mieszczącego się przy ulicy, posiadającym witryny i możliwość parkowania. W ramach współpracy WFM Kuchnie oferują m.in. program do projektowania, wyceny i wizualizacji kuchni, szkolenia, materiały marketingowe oraz wsparcie w bieżącej działalności.

(awh)