Będą franczyzowe kliniki

Właścicielki SkinClinic współpracują z producentami i bezpośrednimi dystrybutorami sprzętu, dzięki temu mogą zaoferować franczyzobiorcom atrakcyjne warunki zakupu.
Niedziela
16.06.2013
Salony medycyny estetycznej SkinClinic pojawią się w kolejnych miastach. Zareklamują je celebrytki: Steczkowska, Krupa i Cielecka.
 

Kliniki medycyny estetycznej SkinClinic istnieją na rynku od 5 lat. W tym roku właścicielki zdecydowały się na stworzenie sieci franczyzowej i wyjście ze swoim pomysłem do kolejnych miast. Obecnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zainteresowanymi uruchomieniem klinik we Wrocławiu i w Krakowie.

- Otworzenie własnej kliniki medycyny estetycznej lub spa, wcale nie jest taką prostą sprawą. Na rynku jest olbrzymia konkurencja, której mogą sprostać wyłącznie kliniki oferujące szeroki pakiet usług świadczonych przez specjalistów z dziedziny chirurgii i kosmetologii – mówi Ewa Ingielewicz, wiceprezes i dyrektor zarządzający SkinClinic. - W naszych klinikach nie ma jednego wiodącego nazwiska, ale jest sztab specjalistów z różnych dziedzin, którzy mogą korzystać z nowoczesnego sprzętu i to właśnie daje nam przewagę konkurencyjną i sprawia, że z naszych usług korzystają m.in. Justyna Steczkowska, Magdalena Cielecka, czy Joanna Krupa.

Zgodnie z założeniem właścicieli SkinClinic nowe punkty mają pojawiać się w największych polskich miastach, ale również w mniejszych miejscowościach liczących 50-100 tys. mieszkańców. Współpracę mogą podjąć zarówno właściciele działających już klinik medycyny estetycznej i gabinetów spa, jak i osoby, które dopiero chciałyby wejść na rynek. Kwota inwestycji waha się w granicach 200-500 tys. zł i uzależniona jest od zakresu zabiegów, jakie chcą wykonywać przyszli franczyzobiorcy i sprzętu niezbędnego do ich wykonania.

- W zależności od tego, ile franczyzobiorca ma pieniędzy możemy doradzić, jakie zabiegi warto wprowadzić, na co będzie popyt w danym regionie i w jaki sposób będzie można pozyskać klientów – wyjaśnia Ewa Ingielewicz.

Właścicielki SkinClinic współpracują z producentami i bezpośrednimi dystrybutorami sprzętu, dzięki temu mogą zaoferować franczyzobiorcom atrakcyjne warunki zakupu. Sieć prowadzi wspólne działania marketingowe, które skierowane są zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą.

- Prowadzimy również szkolenia dla personelu, począwszy od lekarzy, poprzez kosmetologów, aż po recepcjonistki. Dla nas najważniejsza jest dobra obsługa, bo od informacji, które klient uzyska chociażby podczas rozmowy z recepcjonistką bardzo często zależy czy zapisze się na zabieg, czy też odejdzie do konkurencji – tłumaczy dyrektor zarządzająca SkinClinic.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy klub crossfit

Crossfit zdecydowanie w ostatnich latach zyskał na dużej popularności, myśle, że jest to dobry pomysł na biznes. __________________ http://ktosiek.pl

2 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Otwieramy klub crossfit

Według mnie to bardzo dobry pomysł. W tym momencie bycie "fit" jest modne. Fajne lokalizacje lokalów użytkowych mają oni http://pcg.pl/lokale-uzytkowe-biura/ należy...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.06.2018
Klub fitness: Wysportowany zysk

Kurs na instruktora fitness jest bardzo ważny w tej branży. Fajną ofertę ma szkoła Green Way https://szkolenia-gw.pl/oferta/kurs_instruktora_fitness

31 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Moja żona prowadzi salon i jest bardzo zadowolona, w życiu by nie zamieniła tego na biuro. Jakbyście szukali gdzie szkolić załogę salonu to zdecydowanie dobre miejsce...

18 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Gabinet kosmetyczny

Dokładnie ilość tego typu punktów jest spora, dlatego nie tylko rywalizuje się o klienta jakością usług, ale też dostępnością - wiadomo, ze jak ktoś ma czekać na...

94 wypowiedzi
ostatnia 30.05.2018
Gabinet kosmetyczny

Witajcie, planuję otworzyć salon kosmetyczny wraz z fryzjerem i szukam takiego wózka http://ayala.com.pl/product/akcesoria/wozek-fryzjerski-viki/ Stacjonarnie we Wrocławiu....

94 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Ja słyszałam o znieczuleniu maścią. Straszyli mnie, że depilacja bikini boli. Nie mogę się jednak z tym zgodzić jestem po 3 zabiegach depilacji laserowej bikini i...

21 wypowiedzi
ostatnia 21.05.2018