14.06.2013

Z kortu do biznesu

W klubach sportowych Mrs.Sporty ćwiczenia opracowywane są z trenerką hollywoodzkich gwiazd oraz legendą tenisa - Steffie Graf.

Pod marką Mrs.Sporty działają kluby sportowe dla kobiet, których współzałożycielką jest była tenisistka - Steffie Graf. Istniejąca od 2005 roku sieć klubów dla kobiet działa na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch, Słowacji. Obecnie w całej Europie funkcjonuje blisko 600 punktów, w Polsce – 9, w tym 3 placówki własne.

Zajęcia fitness

85 proc. kobiet powyżej 35. roku życia nie uprawia sportu. Według przedstawicieli Mrs.Sporty Poland, potencjał dla klubów sportowych jest więc olbrzymi.

– Na przełomie czerwca i lipca otwieramy cztery kluby franczyzowe w różnych dzielnicach Warszawy. Naszym celem jest otwieranie punktów "w sąsiedztwie domu", w których może potrenować każda kobieta – bez względu na wiek, kondycję oraz wiedzę na temat sportu i diety – mówi Marta Koziarska-Anders, dyrektor zarządzający Mrs.Sporty Poland. – Ponadto żaden inny system nie oferuje jednocześnie efektywnego treningu obwodowego (modelującego całą sylwetkę) na specjalnie zaprojektowanych urządzeniach hydraulicznych, prostej w zastosowaniu koncepcji żywieniowej i spersonalizowanej opieki trenerów.

Do końca 2013 roku firma chce pozyskać 20 nowych partnerów z dużych i średnich miast. Mrs.Sporty stawia na współpracę z osobami, które mają doświadczenie biznesowe i marketingowe, a jednocześnie są pasjonatami sportu.
– To partnerstwo zapewniające obustronne korzyści: centrala zyskuje na współpracy z zaangażowanym przedsiębiorcą, a franczyzobiorca korzysta ze sprawdzonego i stale ulepszanego modelu biznesowego – mówi Marta Koziarska-Anders.

W uruchomienie franczyzowego klubu Mrs. Sporty należy zainwestować 220 tys. zł. W ramach współpracy centrala oferuje m.in. koncepcję treningów i odżywiania opracowaną specjalnie pod kątem kobiecych potrzeb, model biznesowy, analizę lokalizacji, wyposażenie klubu, szkolenia personelu i współpracowników, doradztwo w okresie przedsprzedażnym, narzędzia lojalnościowe, marketing i PR.

(awh)