04.07.2013

Klient z usterką

Plusem współpracy z firmą NordGlass jest możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych - mówi Marek Grabowski, członek zarządu NordGlass.

Jakie korzyści dla właścicieli warsztatów samochodowych niesie przyłączenie działalności do sieci NordGlass?
Uzupełnienie przez przedsiębiorców dotychczasowej oferty usług jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, a w konsekwencji zdobycie nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący punkty pod szyldem NordGlass otrzymują pełne wsparcie ze strony centrali. W oparciu o wieloletnie doświadczenie mogę z przekonaniem powiedzieć, że specjalizacja jest równoznaczna z profesjonalizmem – a tego przecież oczekują klienci.

Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu NordGlass. Fot. NordGlass

Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych.
Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu NordGlass

Co jest niezbędne do serwisowania szyb samochodowych?
Prowadzenie profesjonalnego serwisu wymiany i naprawy szyb wymaga sporej wiedzy i zaangażowania. Równie ważny, co sam koncept sprzedaży, jest sposób zarządzania placówką, personelem, dostawami, sprzedażą. Zdecydowanie łatwiej rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce marki NordGlass. Przedsiębiorca oszczędza wówczas czas i środki finansowe na szukanie potencjalnych klientów, dobór odpowiednich materiałów, dostawców, wyposażanie serwisu, itp.

Kto może zostać franczyzobiorcą firmy?
Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać zarówno właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej, którzy zainteresowani są świadczeniem usług z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych. W zamian za wkład 35 tys. zł franczyzobiorcy otrzymują placówkę w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych. Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych oraz flotowych. NordGlass ma bowiem podpisane umowy z większością firm. Likwidacja szkód ubezpieczeniowych odbywa się bezgotówkowo, co stanowi kolejny atut w walce z konkurencją.

Rozmawiał (boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0