Firma zamierza rozwijać swój pomysł we franczyzie. Na razie trwają prace związane z przygotowaniem systemu.
Poniedziałek
24.06.2013
Była już kawa sprzedawana z roweru. Teraz czas na lemoniadę pod logo FreshBike.
 

W letnie, upalne dni każdy poszukuje napoju, który nie tylko ukoi pragnienie, ale też przyniesie orzeźwienie. Zdaniem Marcina Westfala, menadżera projektu FreshBike, najlepiej orzeźwia świeża lemoniada.
- To zdrowy, ponadczasowy i bardzo lubiany przez wszystkich napój, który jest największym wrogiem letnich upałów, a podczas ochłodzenia, za sprawą dodanego imbiru, doskonale rozgrzewa – mówi Marcin Westfal. - Lemoniada obecnie święci swój wielki powrót – coraz częściej można ją znaleźć na sklepowych półkach, jej smakiem wspomagane są również napoje alkoholowe, np. piwa. Postanowiliśmy wykorzystać moment rosnącej popularności tego napoju i stworzyć sieć mobilnych sprzedawców lemoniady FreshBike.

Cytrynowy napój będzie sprzedawany z roweru z urządzeniem, które swoim wyglądem nawiązuje do historycznych „saturatorów”, niezwykle popularnych w PRL-u. Urządzenie do wyrobu lemoniady zasilane jest energią słoneczną, a system posiada certyfikaty niezbędne do sprzedaży lemoniady na terenie Unii Europejskiej.
- Nasza lemoniada jest przygotowywana bezpośrednio przy kliencie. A rowery, z których sprzedajemy ten napój budzą duże zainteresowanie przechodniów – zapewnia Marcin Westfal.

(mak)


Magdalena Krocz