Bagietka jako danie główne

Franczyzodawca Bageterie Boulevard pomaga partnerom w zakresie: znalezienia odpowiedniej lokalizacji, zaprojektowaniu i wyposażeniu wnętrza, uzyskania wszystkich potrzebnych pozwoleń oraz przeszkolenia personelu.
Czwartek
27.06.2013
Pochodząca z Czech sieć barów z kanapkami Bageterie Boulevard otworzyła swój pierwszy lokal w Polsce.
 

Dwupiętrowa restauracja znajduje się w Warszawie w okolicy jednego z większych skrzyżowań - al. Jana Pawła II i al. Solidarności. To właśnie tam franczyzodawca Bageterie Boulevard zdecydował się uruchomić pierwszy bar z bagietkami w Polsce. Lokal działa niespełna tydzień. Plany sieci mówią na razie o otwarciach w Warszawie, gdzie docelowo ma funkcjonować 30 restauracji. To ambitny plan, biorąc pod uwagę, że samych McDonald'sów w stolicy jest ponad 40. Rozwój sieci ułatwi z pewnością możliwość otwarcia restauracji w różnych formatach - począwszy od sprzedaży "z okienka", przez lokale w galeriach handlowych, aż po pełnometrażowe lokale działające w najruchliwszych miejscach miasta. Po stolicy przyjdzie czas na inne duże miasta.

W sąsiedztwie warszawskiej restauracji BB działa bar z kebabami, włoska restauracja oraz McDonald's.
- Nie boimy się konkurencji, nasze kanapki przygotowywane są na miejscu ze świeżych składników i klienci to doceniają. W samych Czechach działa 20 Bageterie Boulevard. Najważniejsze w tym biznesie jest zaangażowanie w biznes, które jest cenniejsze od doświadczenia w gastronomii - mówi Karel Novosad, country manager BB.

Inwestycja w biznes wynosi średnio 130 tys. euro. W menu Bageterie Boulevard znajduje się kilkanaście rodzajów bagietek: z prosciutto, tuńczykiem, pomidorami i mozarellą podawanymi na białym lub pełnoziarnistym pieczywie. Oprócz oferty kanapkowej klienci mogą kupić kawę, deser oraz zupę dnia. Dla stałych bywalców sieć przygotowała program lojalnościowy, w którym po zakupie 5 bagietek kolejną można dostać za połowę ceny. Standardowa cena kanapek wynosi 11 zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz