04.07.2013

Kurier w wieżowcu

X-press Couriers stawia na prestiżowe lokalizacje. Stołeczne punkty kurierskie sieci powstają w nowoczesnych biurowcach.

Spółka X-press Couriers rozwija sieć butików pocztowych pod marką X-Store, których działa obecnie 23, w tym 20 prowadzonych przez franczyzobiorców. By otworzyć własną placówkę pod znakiem „X” trzeba dysponować kwotą 40 tys. zł na zakup licencji oraz wyposażenie. Do końca roku planowane jest 5-10 otwarć nowych punktów.

Zdjęcia placówki X-Store. Fot. X-press Couriers

X-press Couriers posiada 14 placówek w Warszawie. Firma poszukuje partnerów, by jeszcze w tym roku zwiększyć tę liczbę do 20.

- Oferujemy możliwość odkupienia działającego już butiku wraz z bazą lokalnych klientów, których może być od 1 do nawet 100 tys. - mówi Adam Tomczak, prezes X-press Couriers. - To partner decyduje, czy woli sam budować biznes od podstaw czy też bazować na istniejącym potencjale stworzonym przez nas.

W ubiegłym miesiącu sieć pozyskała dwóch franczyzobiorców, którzy poprowadzą punkty w Katowicach i Poznaniu. Kolejne otwarcia zaplanowano w Trójmieście i w Warszawie. To właśnie w stolicy X-press Couriers najbardziej aktywnie poszukuje partnerów do prowadzenia butików - koncept zakłada usytuowanie placówek w nowoczesnych wieżowcach i biurowcach. W Warszawie funkcjonuje obecnie 14 punktów, do końca 2013 roku ma powstać od 4 do 6 kolejnych.

Przy zakupie licencji franczyzodawca przekazuje podręcznik operacyjny oraz zapewnia szkolenia dla partnera i jego pracowników. Na wstępie przeprowadzany jest jednotygodniowy instruktaż teoretyczny w siedzibie spółki, po czym następuje dwutygodniowa część praktyczna w jednej z placówek. Przez cały czas prowadzenia butiku, franczyzobiorca może także liczyć na bieżące wsparcie centrali sieci.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora