Poleć stronę: Myjnia na kółkach
Adresat *
wpisz adres email odbiorcy
Nadawca *
wpisz adres email nadawcy
Wiadomość
możesz dopisać coś do wysyłanej wiadomości

15.07.2013

Myjnia na kółkach

Mobilne firmy pojawiają się w kolejnych branżach. Ich zaletą jest niska kwota inwestycji.

Rynek myjni samochodowych powoli zmienia swoje oblicze. Przyzwyczailiśmy się już do kilkustanowiskowych myjni bezdotykowych, które pojawiły się na rynku kilka lat temu. Teraz nadchodzi czas myjni z dojazdem do klienta. Franczyzobiorcy decydują się na mobilną myjnię przede wszystkim ze względu na niższe koszty inwestycji, bowiem wchodząc w ten biznes nie trzeba inwestować w plac pod myjnię, czy kosztowne wyposażenie kilku stanowisk.

Ferrari czyszczone w mobilnej Ecomyjni. Fot. Ecomyjnia

Koszty wyposażenia Ecomyjni wahają się w granicach 15-35 tys. zł netto i zależą przede wszystkim od formy działania przyszłego franczyzobiorcy (stacjonarna bądź mobilna)

Jedną z firm, które oferują swoim partnerom możliwość uruchomienia mobilnej myjni jest sieć Ecomyjnia należąca do Grupy DetailKing. Oprócz Polski firma jest obecna również u naszych południowych i zachodnich sąsiadów, a także w Anglii oraz Irlandii i we Włoszech. W sumie pod logo Ecomyjni działa ponad 60 punktów.

-Cały czas poszukujemy partnerów, którzy otworzą z nami Ecomyjnię albo punkt DetailKing w Polsce, chociaż obecnie duży nacisk kładziemy na rozwój sieci w Europie. Do końca roku chcielibyśmy otworzyć ok. 15 nowych punktów – mówi Marek Karafioł, właściciel DetailKing Group.

Koszty wyposażenia Ecomyjni wahają się w granicach 15-35 tys. zł netto i zależą przede wszystkim od formy działania przyszłego franczyzobiorcy (stacjonarna bądź mobilna) oraz od liczby stanowisk w przypadku myjni stacjonarnej. Na dostosowanie placówki do wymagań sieci trzeba przeznaczyć 5-20 tys. zł. Żeby zbudować jedno stanowisko myjące potrzebne jest 25 m2.

Franczyzobiorcy Ecomyjni mogą liczyć na atrakcyjne rabaty na zakup urządzeń, chemii oraz dodatków. Centrala pomaga im w znalezieniu klientów, zapewnia również dostęp do strony www oraz materiałów reklamowych. Ponadto zapewnia cykl niezbędnych szkoleń oraz pomaga w finansowaniu inwestycji poprzez pozyskiwanie dotacji, leasingów i kredytów.

(mak)