22.07.2013

Mały butik, duża oferta

Butiki Twojej Ubieralni będą powstawać w małych miastach na terenie całego kraju.

Multibrandowe butiki Twoja Ubieralnia oferują niszową odzież polskich marek dla kobiet powyżej 30. roku życia, w tym duże rozmiary. Do tej pory firma otwierała butiki w województwie mazowieckim i podlaskim. Teraz szuka partnerów również w innych regionach kraju.

Witryna butiku Twoja Ubieralnia Fot. Twoja Ubieralnia

Twoja Ubieralnia oferuje odzież dla kobiet powyżej 30. roku życia i w wielu rozmiarach - od 36 do 54.

W chwili obecnej pod szyldem Twojej Ubieralni działają trzy placówki własne: w Ciechanowie, Mławie i Ostrołęce oraz dwa franczyzowe: w Suwałkach i Grójcu. Wszystkie butiki zlokalizowane są w centrach miast i galeriach handlowych. Ruszyły również przygotowania do otwarcia kolejnego salonu własnego w woj. podlaskim.
- Negocjujemy warunki najmu – mówi Hubert Kabala, właściciel sieci Twoja Ubieralnia. - Do końca 2013 chcielibyśmy uruchomić co najmniej pięć sklepów franczyzowych.

Optymalna powierzchnia Twojej Ubieralni wynosi 30-40 m2, choć funkcjonujące już butiki liczą od 19 do 60 m2). Cena licencji waha się od 17 do 20 tys. zł w zależności od dystansu (im dalej, tym drożej - co wynika z konieczności dowozu towaru), jaki dzieli nową placówkę od siedziby centrali, opłata bieżąca wynosi 1,9 tys. zł/miesięcznie. Na zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć 25-30 tys. zł. Właściciel marki pomaga w wyborze lokalizacji, negocjacjach z centrami handlowymi, doborze towaru i pośredniczy w relacjach z kontrahentami, zapewnia m.in. pomoc w dopasowaniu właściwej oferty, szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży oraz wsparcie w bieżącej działalności.

(awh)