29.07.2013

Klient za kierownicą

Centrala podpisuje umowy z klientami ogólnopolskimi, z których franczyzobiorcy mogą czerpać regularne zyski - mówi Agnieszka Drzymała-Feć z Global Rent a Car.

Jakie panują trendy dotyczące wypożyczalni samochodowych?
Wynajem samochodów to branża, która bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce w ostatnich latach. Od wejścia naszego kraju do UE ruch turystyczny stale rośnie, coraz większa liczba obcokrajowców podróżująca po naszym kraju wymaga standardu usług do jakiego przywykła w innych krajach europejskich. Poza tym w polskich firmach pracuje coraz więcej zagranicznych fachowców, którzy przyjeżdżają na krótkie kontrakty. Wiąże się to również z koniecznością zapewnienia wygodnego środka transportu na kilka miesięcy.

Flota Global Rent a Car.

Centrala firmy podpisuje umowy z klientami ogólnopolskimi, z których franczyzobiorcy mogą czerpać regularne zyski. W ofercie Global Rent a Car znajdują się tylko nowe samochody z klimatyzacją i niskim przebiegiem.
Agnieszka Drzymała-Feć, dyrektor Global Rent a Car

Jak wygląda oferta firmy?
Początkowo właściciel marki Global Rent a Car zajmował się długoterminowym wynajmem aut oraz administrowaniem flotami samochodów. Z czasem dostrzegliśmy potrzebę rozwoju sieci najmu krótkoterminowego, którą deklarowali klienci pytający nas o możliwość wynajmu samochodu na krótki okres i oddania go w innym mieście.

Sieć wypożyczalni liczy obecnie 65 punktów, docelowo ma ich być 70.
Wśród planowanych otwarć brane są głównie pod uwagę miasta w województwie łódzkim i wielkopolskim. Na partnera czeka także punkt w Opolu. Kolejnym etapem działalności firmy będzie ekspansja na rynki zagraniczne. Kluczowe w doborze lokalizacji wypożyczalni jest dogodny wyjazd z miasta oraz dużo miejsc parkingowych dostępnych 24 godziny na dobę. Wystarczy aby biuro miało 20-25 m2 powierzchni. Świetnie sprawdzają się biura na terenach targowych, w biurowcach na przedmieściach oraz okolice lotnisk – terminala przylotów.

Rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0