05.08.2013

Tyle koncepcji, ile zapachów

Perfumerię Refan można otworzyć jako samodzielną placówkę, stoisko w drogerii, sklepie z galanterią skórzaną lub upominkami.

Refan to marka wód perfumowanych, które sprzedawane są na polskim rynku od ponad 20 lat. Ich dystrybucją i tworzeniem sieci sprzedaży zajmuje się firma Lanwar Cosmetics. W całym kraju działa ok. 100 placówek franczyzowych sprzedających jej produkty. Do końca roku sieć powinna powiększyć się o 15 kolejnych punktów sprzedaży.

Zdjęcie punktu systemu Perfumeria Refan Fot. Perfumeria Refan

W każdej z placówek muszą znaleźć się obowiązkowe elementy identyfikacji wizualnej takie jak: logotyp, specjalnie przygotowane amfory i autorski system nalewania perfum.

Współpracę z Lanwar Cosmetics można rozpocząć na kilka sposobów. Perfumerię Refan można otworzyć jako samodzielną placówkę, stoisko w drogerii, sklepie z galanterią skórzaną, biżuterią lub upominkami, albo wyspę w centrum handlowym.
- Bardzo cenimy sobie wizje naszych inwestorów dlatego też nie narzucamy ostatecznego wyglądu naszych punktów. W każdej z naszych placówek muszą znaleźć się natomiast obowiązkowe elementy identyfikacji wizualnej takie jak: logotyp, specjalnie przygotowane amfory, czy autorski system nalewania perfum. Dzięki temu klient detaliczny wie, że ma do czynienia z autoryzowanym punktem sprzedaży i otrzyma najlepszy jakościowo produkt – mówi Rafał Węglarz, kierownik ds. marketingu i sprzedaży Lanwar Cosmetics.

Koszty inwestycji wahają się od 8 do 16 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują wyposażenie niezbędne do sprzedaży kosmetyków, materiały służące do identyfikacji wizualnej stoiska oraz materiały promocyjne, uczestniczą także w akcjach promocyjnych organizowanych przez centralę. Lanwar Cosmetics zapewnia pomoc w przygotowaniu perfumerii oraz doradztwo regionalnego opiekuna sprzedaży, który doszkala personel.

(mak)