02.08.2013

Biały wrzesień

Jesienią powstaną 4 punkty wybielania zębów Whitening Point. Na mapie sieci pojawi się wtedy kilka małych miast.

Whitening Point należy do międzynarodowej grupy kapitałowej NMV S.A, która rozwija już franczyzową sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładania No+Vello. Drugi koncept firmy zajmuje się szybkim wybielaniem zębów. Pod logo Whitening Point działa 25 placówek, w tym 20 francyzzowych, w których klienci mogą upiększyć swój uśmiech. Do końca września sieć planuje otwarcie 4 kolejnych punktów działających na licencji.

Witryna Whitening Point

Technika wybielania zębów metodą Whitening Point jest zabiegiem kosmetycznym. Zwiększone zainteresowanie usługą punkty odnotowują w okresie ślubów i przed sylwestrem.

- Cały czas poszukujemy franczyzobiorców w całej Polsce, interesują nas przede wszystkim miejscowości zamieszkane przez 35-50 tys. mieszkańców - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci. - Od września planujemy wdrożyć nowy koncept. Ponadto przymierzamy się do podboju Europy południowej.

Współpracę z Whitening Point można podjąć na kilka sposobów. W ofercie jest zarówno prowadzenie wyspy, jak i świadczenie dodatkowej usługi na przykład w gabinecie kosmetycznym. Łączna kwota inwestycji wraz z zakupem licencji nie powinna przekroczyć 18 tys. zł. Sieć świadczy usługi wybielania zębów w ramach kilku pakietów. Cena za pojedynczy zabieg zaczyna się od 149 zł.

Sieć daje franczyzobiorcom prawo do korzystania z jego koncepcji biznesowej i znaku towarowego, a także dostęp do stałej pomocy handlowej i technicznej. Dawca licencji udostępnia jednocześnie swoje know-how oraz zapewnia pakiet szkoleń.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora