05.08.2013

Nakręceni sportem

Odzieżowe 4F coraz bliżej stu sklepów. Kolejne otwarcie miało miejsce w Łodzi.

Otwarty pod koniec lipca sklep 4F w łódzkim centrum handlowym Manufaktura to 97 placówka sieci.
- Ten rok upływa pod znakiem intensywnego rozwoju naszej sieci. Koncentrujemy się na prestiżowych lokalizacjach i galeriach, a łódzka Manufaktura to jeden z najbardziej znanych adresów na handlowej mapie Polski - mówi Wojciech Mikulski, członek zarządu OTC, operatora sieci.

Wnętrze sklepu 4F. Fot. OTCF

Kluczem do popularności marki 4F jest zaangażowanie w promocję sportu.

Marka 4F znana jest głównie ze swojego zaangażowania w promocję aktywności sportowej i sponsoringu polskich sportowców. Wspiera m.in. grupę kolarską 4F E-VIVE Racing Team oraz skoczka narciarskiego Kamila Stocha.

Współpraca franczyzowa z siecią 4F opiera się na klasycznym modelu sprzedaży depozytowej. 4F wnosi swoje produkty do projektu jako wkład (depozyt), a wynagrodzenie partnera ma formę prowizji od wartości sprzedaży. Przewidywana suma inwestycji we własny sklep sieci wyniesie między 100 a 200 tys. zł. W przypadku mniejszego formatu (stoisko poniżej 70 m2) wystarczy kwota od 3 do 5 tys. zł.

(gum)