Medicine zamiast Reportera

Do końca wakacji zniknie 50 placówek Reportera. W ich miejsce wejdzie marka Medicine.
Środa
07.08.2013
Spółka Brandbq chce rozwijać nowy koncept kosztem innej znanej marki.
 

Krzysztof Bajołek, prezes spółki Brandbq, to jedna z najbardziej znaczących postaci na polskim rynku odzieżowym. To jemu zawdzięczamy powstanie takich marek jak House, Mohito czy Reporter. Dziś milioner rusza z kolejnym projektem – co roku chce otwierać 10 salonów pod szyldem Medicine. Grupa docelowa to kobiety i mężczyźni w przedziale wiekowym 25-30 lat, poszukujący wygodnych ubrań, zarówno do pracy, jak i do domu.

- Koncept odzieżowy Medicine powstał z potrzeby stworzenia czegoś, co pozwoli nam lepiej realizować kreatywne pomysły naszych projektantów oraz zapewni większe możliwości rozwoju. Chcemy mocno wyróżnić się na rynku i zainteresować klientów. Chcemy powołać do życia charakterystyczny brand na polskim rynku odzieżowym – wyjaśniał Krzysztof Bajołek w rozmowie z portalem Retailnet.

Szef Brandbq do tego stopnia wierzy w nowy koncept, że chce, by zastąpił on znaczną część istniejących dotąd punktów Reportera. Jeszcze do końca wakacji szyld zmieni aż 50 placówek tej sieci, tylko kilkanaście pozostanie pod logo Reportera. A przecież to właśnie markę Reporter w 2009 roku Bajołek wyciągnął znad krawędzi bankructwa, odkupując ją od syndyka jako część upadającej spółki i inwestując w jej rozwój.

Intensywnie rozwija się też inna sztandarowa marka stworzona przez Bajołka – platforma handlu internetowego Answear.com. Działająca od 2,5 roku spółka wielkimi krokami zbliża się do momentu osiągnięcia punktu rentowności, czyli chwili, gdy przychody ze sprzedaży zaczną pokrywać koszty jej utrzymania. Doczekała się też przekraczającej 0,5 mln liczby miesięcznych użytkowników. Niezłe wyniki Answear.com zainteresowały fundusz MCI Management, który postanowił zakupić udziały w spółce, z myślą o stworzeniu z niej giganta europejskiego e-commerce.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz
/4/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021