Setna Małpka Express została otwarta w Poznaniu przy ul. Fredry. To 21. sklep w stolicy Wielkopolski.
Czwartek
08.08.2013
W Polsce działa już ponad 100 sklepów pod szyldem Małpka Express. Do końca roku ma być ich dwa razy więcej.
 

Po ponad roku od rynkowego debiutu ekspansja Małpki Express nabrała tempa. Pod szyldem z czerwonym logo marki działa w naszym kraju już 116 placówek. Najwięcej z nich, a dokładnie 28, działa w województwie wielkopolskim, gdzie mieście się centrala firmy. Tylko w lipcu zostało otwartych 15 nowych sklepów, a w sierpniu spółka planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu. Do końca roku sieć planuje podwojenie liczby punktów i osiągnięcie liczby 200 placówek.

- W ciągu roku udało nam się stworzyć dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów spożywczych małego i średniego formatu – mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka. - Zyskaliśmy grono stałych klientów, które ciągle rośnie. Monitorujemy ich potrzeby i szybko na nie reagujemy, przez co do oferty usług dostępnych w naszych sklepach dołączają kolejne rozwiązania. W drugim półroczu także planujemy kilka nowości w asortymencie oraz dodatkowych usługach.

Sklepy Małpka Express prowadzone są na zasadach systemu partnerskiego. Franczyzobiorca prowadzący sklep zobowiązany jest jedynie do zakupu kasy fiskalnej oraz pokrycia kosztów związanych z otrzymaniem pozwolenia na sprzedaż alkoholu. W zamian dostaje od firmy nowocześnie wyposażoną placówkę handlową, profesjonalne wsparcie techniczne i marketingowe oraz gwarantowane miesięczne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami motywacyjnymi.

- Czynności związanych z prowadzeniem sklepu jest wiele, natomiast żaden partner sieci nie pozostaje z nimi sam – mówi Patrycja Cukras, właścicielka pierwszego sklepu partnerskiego Małpka Express zlokalizowanego w Szczecinie. - Jeszcze przed otwarciem sklepu można liczyć na pomoc centrali oraz wsparcie partnerów regionalnych. Dbają oni o znalezienie optymalnej lokalizacji, przygotowują lokal do otwarcia. W ramach przygotowania do prowadzenia sklepu, centrala zapewnia pakiet szkoleń. Dotyczą one kwestii sprzedażowych, handlowych, finansowych oraz informatycznych.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022