08.08.2013

Szybkie rozmnażanie Małpek

W Polsce działa już ponad 100 sklepów pod szyldem Małpka Express. Do końca roku ma być ich dwa razy więcej.

Po ponad roku od rynkowego debiutu ekspansja Małpki Express nabrała tempa. Pod szyldem z czerwonym logo marki działa w naszym kraju już 116 placówek. Najwięcej z nich, a dokładnie 28, działa w województwie wielkopolskim, gdzie mieście się centrala firmy. Tylko w lipcu zostało otwartych 15 nowych sklepów, a w sierpniu spółka planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu. Do końca roku sieć planuje podwojenie liczby punktów i osiągnięcie liczby 200 placówek.

Sklep Małpka Express w Poznaniu. Fot. Małpka Express

Setna Małpka Express została otwarta w Poznaniu przy ul. Fredry. To 21. sklep w stolicy Wielkopolski.

- W ciągu roku udało nam się stworzyć dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów spożywczych małego i średniego formatu – mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka. - Zyskaliśmy grono stałych klientów, które ciągle rośnie. Monitorujemy ich potrzeby i szybko na nie reagujemy, przez co do oferty usług dostępnych w naszych sklepach dołączają kolejne rozwiązania. W drugim półroczu także planujemy kilka nowości w asortymencie oraz dodatkowych usługach.

Sklepy Małpka Express prowadzone są na zasadach systemu partnerskiego. Franczyzobiorca prowadzący sklep zobowiązany jest jedynie do zakupu kasy fiskalnej oraz pokrycia kosztów związanych z otrzymaniem pozwolenia na sprzedaż alkoholu. W zamian dostaje od firmy nowocześnie wyposażoną placówkę handlową, profesjonalne wsparcie techniczne i marketingowe oraz gwarantowane miesięczne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami motywacyjnymi.

- Czynności związanych z prowadzeniem sklepu jest wiele, natomiast żaden partner sieci nie pozostaje z nimi sam – mówi Patrycja Cukras, właścicielka pierwszego sklepu partnerskiego Małpka Express zlokalizowanego w Szczecinie. - Jeszcze przed otwarciem sklepu można liczyć na pomoc centrali oraz wsparcie partnerów regionalnych. Dbają oni o znalezienie optymalnej lokalizacji, przygotowują lokal do otwarcia. W ramach przygotowania do prowadzenia sklepu, centrala zapewnia pakiet szkoleń. Dotyczą one kwestii sprzedażowych, handlowych, finansowych oraz informatycznych.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora