11.08.2013

Oferta dla kobiet, biznes dla każdego

Ravel tworzy nową markę dla kobiet. Wkrótce będą znane warunki współpracy franczyzowej.

Właściciel sklepów odzieżowych Ravel postanowił wzbogacić portfolio o nową markę – tym razem skierowaną wyłącznie do płci pięknej. Do rozwoju nowej marki Depare powołana została spółka celowa ZXC z siedzibą w Warszawie.

Sklep odzieżowy Ravel

Pod marką Ravel działają salony odzieżowe z ofertą skierowaną do młodzieży, kobiet i mężczyzn. W salonach Depare ubierać się będą wyłącznie kobiety.

- Oferta Depare Fashion For Women obejmuje odzież dla kobiet do 25. roku życia, ale kolekcje będą miały na tyle uniwersalny charakter, że ograniczenia wiekowe nie będą odgrywać istotnej roli – twierdzi Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży w firmie ZXC odpowiedzialnej za rozwój marki Depare.

Pierwsze pilotażowe trzy salony nowej marki Depare już istnieją w tym jeden franczyzowy, a do końca sierpnia powstanie kolejny w Krakowie. W sumie do końca 2013 roku powstanie nie mniej niż 10 nowych salonów. Sklepy odzieżowe Depare będą mogli otwierać również franczyzobiorcy. Warunki licencyjne mają być zbliżone do tych, które obowiązują w przypadku marki – Ravel pod którą działa obecnie 36 sklepów, zlokalizowanych w większych miastach Polski. Do sieci należy 18 placówek franczyzowych.

(awh)